شناسهٔ خبر: 68086406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه کرمان:

یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی می داریم

«علیدادی‌سلیمانی»با اشاره به اهمیت خبرنگاران ارزش‌محوری که جان خود را فدا کردند تا خبرها را به اهلش برساند و در اختیار افکار عمومی قرار دهند، اظهار کرد: جا دارد از خبرنگاران شهیدی چون شهید صارمی و بیش از ۱۶۰ خبرنگاری که در جریان غزه شهید شدند، خبرنگاران در دفاع مقدس و یا خبرنگاران شهید در کنار مدافعان حرم یاد کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: بحث خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت‌ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رقم می‌زند.

 
وی با اشاره به اهمیت خبرنگاران ارزش‌محوری که جان خود را فدا کردند تا خبرها را به اهلش برساند و در اختیار افکار عمومی قرار دهند، اظهار کرد: جا دارد از خبرنگاران شهیدی چون شهید صارمی و بیش از ۱۶۰ خبرنگاری که در جریان غزه شهید شدند، خبرنگاران در دفاع مقدس و یا خبرنگاران شهید در کنار مدافعان حرم یاد کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد: رسانه در بخش قابل توجهی از اتفاقاتی که در یک کشور می‌تواند رقم بخورد نقش اول را دارد.
 
علیدادی تاکید کرد: خبرنگار یک جریان دو طرفه است از یک طرف تبیین کننده قوی است که واقعیت را بهتر به مردم می رساند و از طرفی  در خصوص مشکلات و موانع برای تصمیم‌گیران در حوزه ماموریت‌شان، مرتفع‌کننده است.
 
وی با تاکید بر این‌که خبرنگاران در بخش تبیینی رقیب جدی دارند، توضیح داد: دشمن نمی‌خواهد خبر مؤثر، درست و حقیقی شما جایگاه خودش را پیدا کند و هرچه جلوتر می‌رویم ابزار خبرنگاری مدرن‌تر می شود و به همین دلیل سرعت کار و تأثیرگذاری بیش‌تر می‌شود.
 
امام جمعه کرمان توضیح داد: از جهاد و ایثار خبرنگاران برای تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به جامعه و دفاع از حق مردم و صدها حرکت خیری که با خبر شما ایجاد می‌شود تشکر می‌کنم.
 
نماینده ولی فقیه تاکید کرد: بهترین مروج معروف می‌تواند رسانه باشد و یکی از بهترین حوزه‌های مبارزه با منکرات حوزه خبرنگاری است.

انتهای پیام/

نظر شما