شناسهٔ خبر: 68086369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

غیررسمی: گائل کاکوتا به استقلال پیوست

با اعلام مدیرعامل استقلال، گائل کاکوتا تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و به زودی عازم تهران می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به نظر می‌رسد که کلاف سر در گم پیوستن گائل کاکوتا به استقلال در حال باز شدن است. بازیکن فرانسوی الاصل تیم ملی کنگو که چند هفته‌ای است با آبی‌ها مشغول مذاکره است، با این تیم به توافق نهایی دست یافته و همه چیز آماده امضا قرارداد است.

کاکوتا که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، آمینس، لنس و... را در کارنامه دارد، پس از توافق با استقلال، راهی ترکیه شد تا تست‌های پزشکی را در آنجا پشت سر بگذارد اما از آنجایی که پاسخ این تست‌های به زبان ترکی برای ایفمارک ارسال شده بود، این مرکز پزشکی اعلام کرد که تست‌ها مورد قبول واقع نشده و این بازیکن باید مجددا مورد آزمایش قرار بگیرد.

از آنجایی که این بازیکن برای جمع کردن وسایل و همچنین آوردن خانواده‌اش به تهران راهی فرانسه شده بود، در پاریس مورد آزمایش و انجام تست‌های پزشکی قرار گرفته و اکنون نیز طبق اعلام مدیرعامل استقلال، کاکوتا به‌زودی راهی تهران می‌شود تا قرارداد خود را رسماً امضا کند.

2064659

فرشید سمیعی در این خصوص و در جمع خبرنگاران گفت: در دنیای فوتبال، مذاکرات معمولاً یک یا دو هفته طول نمی‌کشد و من هیچ جا این را ندیده بودم. به عنوان مثال، بازیکنی مانند دنی اولمو که به بارسلونا آمد، چند فصل و با این تیم مذاکره کرد. یا امباپه پس از چند فصل مذاکره مداوم، راهی رئال مادرید شد.

او ادامه داد: بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که امروز قراردادی را اعلام کنیم و فردا انجام شود. متأسفانه در ایران، تا بازیکنی در لیست مدنظر سرمربی قرار می‌گیرد، سریعاً به عنوان بازیکن نهایی اعلام می‌شود که اینگونه نیست.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: در پست آقای کاکوتا هم سه یا چهار بازیکن وجود داشت و زمانی که ایشان (در رسانه‌ها) به عنوان انتخاب نهایی معرفی شده بود، سرمربی محترم چندین موضوع را بررسی می‌کردند تا انتخاب نهایی را انجام دهند. زمانی که کاکوتا به طور قطعی انتخاب شد، او را دعوت کردیم.

2064662

سمیعی گفت: ابتدا قرار بود به تهران بیاید و تست ایفمارک را بدهد، ولی چون از تمرینات عقب بودیم، تصمیم گرفته شد به ترکیه بیاید. متأسفانه در ارزروم ترکیه به مشکلاتی با ایفمارک برخورد کردیم و قرار شد که تست‌ها در پاریس از وی انجام شود چون او 48 ساعت به پاریس رفت تا وسایلش را جمع کند و به تهران بیاید.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات شنبه و یکشنبه در اروپا، تست‌هایش را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انجام داد و ایشان اکنون آماده بازگشت هستند تا با گرفتن بلیط، به تهران بیایند. به امید خدا، قرارداد کاکوتا تمام شده است.

بدین ترتیب باید منتظر اعلام خبر رسمی جذب گائل کاکوتا توسط رسانه باشگاه باشیم. بازیکن باتجربه‌ای که می‌تواند به خط میانی تیم نکونام کمک زیادی بکند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما