شناسهٔ خبر: 68084883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی زرقان خبرداد؛

کشف اسلحه از اراذل و اوباش پس از درگیری در زرقان

فرمانده انتظامی زرقان خبرداد؛ فرمانده انتظامی زرقان از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ امیراحسان حجتی، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در سیزدهم تیرماه و اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که 5 نفر در یکی از پارک‌های زرقان با سلاح سرد با یکدگیر درگیر و منجر به مجروحیت یکی از آنان شده و سریعا متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی زرقان ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص مخفیگاه 2 نفر اراذل و اوباش (عاملان درگیری) را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

حجتی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد، تصریح کرد: در سوابق اراذل و اوباش جرائمی از قبیل نزاع و درگیری، حمل سلاح و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت:  مخلان نظم و امنیت بدانند که بی‌تردید پلیس به پشتوانه و همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما