شناسهٔ خبر: 68084820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی: مدیران پذیرای انتقاد سازنده رسانه ها باشند 

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی انتقاد سازنده را پیش نیاز توسعه دانست و گفت: مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی باید پذیرای انتقاد سازنده رسانه ها و خبرنگاران باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند و همواره نقش ویژه ای در توسعه هر منطقه دارند.

وی افزود: این قشر آگاهی بخش مطالبات مردم را به گوش مسوولان می رسانند و مقدمات رفع بسیاری از مشکلات را فراهم می کنند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه مدیران پذیرای انتقاد رسانه ها باشند، گفت: همه مدیران باید در جریان سازی خبر رسانه ها را همراهی کنند و دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: گرامیداشت و تقدیر از خدمات این قشر آگاهی بخش وظیفه همه ما است.

وی‌ با اشاره پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی در خراسان شمالی، یادآور شد: این استان در حوزه مخابرات و فیبر نوری نیز جزو سه استان پیشرو است.

حسین نژاد تصریح کرد: همچنین اقدامات قابل توجهی در حوزه آبرسانی به روستاهای استان در قالب جهاد آبرسانی انجام شده که به زودی روستاییان از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

نظر شما