شناسهٔ خبر: 68084706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نقل مکان سپاهان از نقش‌جهان به استادیوم فولادشهر

سپاهان هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در استادیوم فولادشهر از رقبای خود میزبانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شب گذشته سپاهان در چارچوب دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان از شباب الاهلی امارات میزبانی کرد. این در حالی بود که سرمربی و اعضای تیم اماراتی پس از دیدن چمن ورزشگاه نقش جهان تعحب کرده بودند و حتی مالک این باشگاه گفته بود امیدوار است دیگر با تیم‌های ایرانی بازی نداشته باشند تا با چنین چمنی مواجه شوند.

از سوی دیگر قرار بود بازی تیم ملی ایران با قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۱۵ شهریور به دلیل آماده نبوده ورزشگاه آزادی، در نقش جهان برگزار شود که حالا فدراسیون با وضعیت موجود چمن نقش جهان، راهکار دیگری ارائه داده است. 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه کارگروه ستاد استاندارد سازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد با توجه به مشورتی که با سرمربی تیم ملی داشته، وضعیت چمن نقش جهان ممکن است به بازیکنان آسیب جدی برساند. از این رو بازی‌های ابتدایی سپاهان در لیگ برتر که قرار است طلایی‌پوشان میزبان باشند، به ورزشگاه فولادشهر منتقل خواهد شد تا به چمن نقش جهان رسیدگی شود و این ورزشگاه برای بازی ایران مقابل قرقیزستان آماده باشد‌.

از این رو بازی‌های هفته اول و سوم سپاهان در لیگ برتر مقابل چادرملو و شمس‌آذر قزوین که طلایی‌پوشان میزبان این دیدارها هستند، در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما