شناسهٔ خبر: 68084659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استانداری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

تعطیلی ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه 18 مرداد ماه

استانداری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه 18 مرداد ماه سال جاری تعطیل اعلام شد. شعب منتخب بانک‌ها و بیمه‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز درمانی، شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها و بیمه‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، در روز پنجشنبه 18 مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: فعالیت کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی نیز در روز پنجشنبه 18 مردادماه جاری تعطیل خواهد بود.

همچنین در اطلاعیه استانداری مرکزی بیان شده است: پایگاه‌های انتقال خون و همچنین مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول تعطیلی و یا کاهش ساعت کاری نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: این تعطیلی بر اساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان، در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، اتخاذ شده است.

در این اطلاعیه تأکید شده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان ساعت کاری و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، اقدامات لازم را پیش‌بینی کنند.

در ادامه این اطلاعیه خواسته شده است: از عموم مشترکین برق انتظار می‌رود، همراهی لازم را به‌ منظور مدیریت مصرف برق و همچنین بهینه‌سازی مصرف انرژی، به‌ ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما