شناسهٔ خبر: 68083738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاج: نقش‌جهان مایه آبروریزی شد

محمدطاها رجبی

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار شب گذشته این تیم باعث آبروریزی شد، گفت: امروز با آقای قلعه‌نویی که در اصفهان حضور دارد صحبت کردم، زمین را که دیدند متوجه شدند که مشکلات جدی برای تیم ملی در چمن نقش جهان رقم خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست کارگروه استانداردسازی ورزشگاه ها گفت: ورزشگاه نقش‌جهان مایه آبروریزی شد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قادر نیستند که ورزشگاه معرفی کنند، من این را می‌فهمم و کار درست این است که فدراسیون فوتبال مانند AFC بگوید که بروید زمین معرفی کنید و ما هم می‌آییم و تایید و بررسی می‌کنیم. تمام عناصر فدراسیون و حتی حاکمیت باید کمک کنند. کارهای خیلی خوبی انجام شده است. کارهایی که باید قبلا انجام می‌شد اما قصور از همه ما است.

تاج درباره وضع ورزشگاه آزادی بیان کرد: هم‌اکنون در ورزشگاه آزادی یک کار اصولی در حال انجام است، اگر تا هفته دوم یا سوم لیگ تمام شود خیلی کمک می‌کند، نباید ما بخواهیم کار را سرسری بگیریم و زود تمام کنیم و بعد دوباره یک جای آن بیرون بزند. این دو یا سه هفته را هم طاقت بیاوریم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری بازی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان، اظهار کرد: امروز با آقای قلعه‌نویی که در اصفهان حضور دارد صحبت کردم، زمین را که دیدند متوجه شدند که مشکلات جدی برای تیم ملی در چمن نقش جهان رقم خواهد خورد. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به برد نیاز داریم و اگر حریف‌های ما بخواهند دفاعی بازی کنند و به دنبال مساوی باشند، برای ما مشکل ایجاد خواهد شد. به دنبال گزینه دیگری هستیم.

مهدی تاج ادامه داد: خوشبختانه چند ورزشگاه ما طبق انتظار ما در حال آماده‌سازی هستند، مثل ورزشگاه آزادی، ورزشگاه گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان. اگر در کرمان دو هتل پنج ستاره داشتیم، تیم ملی را به آن جا می‌بردیم. اما در کرمان تنها یک هتل پنج ستاره داریم، هر جا یک مشکلاتی وجود دارد. ورزشگاه آلومینیوم قابل قبول است و امکان برگزاری بازی‌ها در آن وجود دارد. هشت ورزشگاه شرایط مطلوب دارد، باید تلاش کنیم تا بقیه استادیوم‌ها هم آماده شوند.

او درباره وضع ورزشگاه تختی، تشریح کرد: ورزشگاه تختی به دلایل مطرح شده مورد تایید مجموعه امنیتی قرار نگرفته است. همه موارد این ورزشگاه آماده است، اما می‌گویند که بار ترافیکی دارد و نمی‌توانیم ترافیک آن را کنترل کنیم. این دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) حتی حاضر شدند هر کدام مبلغ ۱۷.۵ میلیارد تومان به این ورزشگاه پرداخت کنند. ایرادی که به ترافیک گرفتند را پاسخ دادیم که نمی‌توانیم به دو باشگاه بگوییم که پل‌هوایی بزنند، بار ترافیکی آن قابل حل نیست و باید یک ملاحظاتی انجام شود و بازی‌ها تا زمان آماده‌سازی ورزشگاه آزادی در تختی برگزار شود. آماده سازی ورزشگاه‌ها وظیفه فدراسیون فوتبال نیست.

انتهای پیام 

نظر شما