شناسهٔ خبر: 68083039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سخنرانی فرمانده محترم سپاه شهرستان ایذه در دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاههای شهرستان ایذه

معاونت آموزش ناحیه مقاومت بسیج ایذه دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاههای مقاومت خواهر و برادر را در سالن اجتماعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایذه با حضور فرمانده سپاه ناحیه ایذه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای خواهر و برادر سپاه ناحیه برگزار نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه؛ سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده سپاه ناحیه ایذه در دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج تابعه، ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامی داشت شهادت شهید سردار مقاومت اسماعیل هنیه، تحلیلی بر شرایط و اوضاع منطقه و حساسیت ایام پیش رو ارائه نمودند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایذه دربخش بعدی سخنان خود، ضمن تشکر از اقدامات فرماندهان پایگاهها در ایام انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران انتظارات خود را از فرماندهان پایگاهها بیان نمود.

 

وی افزود؛ حضور مستمر و پیگیر شما در حوزه استحفاظی و محل ماموریت، ارتباط تنگاتنگ، عزتمندانه،مؤثر و توأم با حکمت،مصلحت و محبت با مردم و بویژه جوانان محله جهت تالیف قلوب و جذب آنان به بسیج و انقلاب و نظام، رابطه صمیمانه و توأم با احترام و یکدلی با ائمه جماعات مساجد برای تشویق اعزه روحانی به تبیین و روشنگری هرچه بیشتر در همین راستا از جمله بخشی از این انتظارات دانست.

 

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام گفت؛ ما بایدمنویات، فرمایشات و سیره ی ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای در حکومت داری سرلوحه کار خود قرار دهیم و دفاع از انقلاب و تبیین و روشنگری های مدبرانه معظم له را بعنوان سرلوحه تفکرات و اقدامات خود قرار دهیم.

نظر شما