شناسهٔ خبر: 68082700 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایگاه خبری «میعاد» به خانواده بزرگ رسانه‌های کشور پیوست

تهران- ایرنا- پایگاه خبری میعاد به صاحب امتیازی امیر رسولی و مدیر مسئولی علی اکبر قزوینیان به خانواده بزرگ رسانه های کشور پیوست. 

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر قزوینیان مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد با تشریح جزئیات و با اشاره به اهداف راه اندازی این رسانه به ایرنا گفت: پایگاه خبری میعاد با پیوستن به خانواده بزرگ رسانه های کشور تلاش دارد تا با بکارگیری و حضور کادری مجرب و پیشکسوت از اهل قلم، خبرنگاران و فعالان حرفه ای عرصه خبر، جریان سالم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی افکار عمومی را با انتشار مجموعه مطالب و اخباری که صحت آن برای کادر مسئول محرز شده را برای جامعه مورد هدف منتشر نماید چرا که هدف ما جلب رضایت شماست.

قزوینیان ادامه داد: علاوه بر این تلاش ما بر این است تا گلچینی از اخبار روزمره و پُرکاربرد برای خانواده ها و آحاد مردم را از میان موجی عظیمی از اقیانوس مطالب که روزانه در رسانه ها ، پیام رسان ها، شبکه های خبری و ابزارهای خبری منتشر می شود را همراه با عکس‌های جذاب خبری گرد هم آورده و بر بستر این رسانه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بدون تردید نظرات کارشناسان، تصمیم‌سازان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، … و عموم مردم ما را برای ادامه راه و گام برداشتن در اطلاع رسانی صحیح و انتشار اطلاعات مورد نیاز همگان، یاری خواهد کرد.

به گفته مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد، این رسانه، این نوید را به مخاطبان و کابران معزز خود می دهد که علاوه بر رعایت قوانین جامع مطبوعات و پایبندی به بند بند اصول آن و حرکت درجهت رعایت قانون اساسی کشور، همواره بر اصول و آرمان‌هایش، محکم و پا برجا خواهد ماند.

قزوینیان تاکید کرد: آنچه مورد تاکید و حائز اهمیت است اینکه پایگاه خبری «میعاد» در فرهنگ نقد پذیری سالم، مودبانه، منصفانه و مهمتر از همه خیرخواهانه آستانه تحمل و نقدپذیری بالایی دارد و همواره پذیرای نقدهای منصفانه خواهد بود.

پایگاه خبری «میعاد» به خانواده بزرگ رسانه‌های کشور پیوست علی‌اکبر قزوینیان - مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد

مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد در عین حال تاکید کرد: براین باوریم این رسانه به نظرات همگان احترام قائل شده و هرگز خود را متعلق به احزاب، تشکل ها،گروه ها، نهادها… وابسته نمی داند و هرگز تحت هیچ شرایطی در مقام جانبداری از شخص یا اشخاص خاص پیش نخواهد رفت؛ جایگاه و شان همگان از هر گروه و جناحی مورد احترام ما هستند و ما جز اهدافی که پیش تر اشاره شد به دنبال حاشیه ها و حاشیه سازی ها نخواهیم بود تا کمترین توهین و افترایی به اشخاص ثالث وارد نشود.

به گفته وی، همچنین تحت هیچ شرایطی تسلیم فضاسازی‌ های خبری و اطلاع‌رسانی اغیار و یا تعویض مسائل فرعی و اصلی کشور نشده و تنها به منافع عمومی و پیشرفت و آبادانی نظام و کشور می اندیشیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد تصریح کرد: اعتلای ایران اسلامی و تحقق اهداف مطرح در سند چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویزه در دولت چهاردهم که شروع بکار آن همزمان با آغاز این دولت شده است از اهداف مهم و حائز اهمیت این رسانه به شمار می رود و همواره بر این مهم پایبند و استوار خواهیم ماند.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پایگاه خبری میعاد به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴/۱۲/۲۸ مجلس شورای اسلامی و بر اساس مجوز شماره ۹۴۸۶۲ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته وی، زیرساخت اطلاعاتی که پایگاه خبری میعاد از آن بهره می برد براساس تکنولوژی های روز نرم افزاری، مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه یافته است.

مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد تاکید کرد: ما در میعاد سعی خواهیم کرد تا همواره با بروزرسانی و ارتقای زیر ساخت ها بهترین کیفیت در ارائه انواع خبرهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و… را برای مخاطبین فراهم کنیم.

نظر شما