شناسهٔ خبر: 68082446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی هرمزگان پرداخت شد

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال به چهار واحد صنفی تولیدی در استان افزون بر ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شد که واحدها در راستای تامین سرمایه در گردش از این تسهیلات استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان، اصغر رکن الدینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها با اشاره به اینکه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی صنفی تسهیلاتی درنظر گرفته شده که از آن به عنوان سرمایه در گردش و رونق تولید استفاده کنند، افزود: میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر واحد تولیدی صنفی، براساس نیاز واقعی واحد و تایید کارگروه استانی خواهد بود.

وی بیان کرد: در واقع یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت حمایت از واحدهای تولیدی صنفی پرداخت تسهیلات با هدف رونق تولید است که هرساله مبالغی به این واحدها پرداخت می شود .

رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، پیگیری رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی صنفی در اولویت قرار دارد که از این رو یکی از حمایت‌های انجام گرفته توسط این حوزه، پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی جهت تقویت و جهش تولید است.

نظر شما