شناسهٔ خبر: 68079109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس:

کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: : کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است، چنانچه اعضای کابینه از افراد قوی، کارآمد و با آن ویژگی‌هایی ذکر شده از سوی رهبری باشند می‌توانند ما را به سر منزل مقصود برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، محمدصالح جوکار با اشاره به شروع کار دولت چهاردهم و با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در الگو قرار دادن دولت شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری داشتند و بسیاری از شکاف‌ها و نارسایی‌ها را پر می‌کرد و به اندازه همه کابینه‌ای که در اختیار داشت تلاش می‌کرد.

وی ادامه داد: سفرهای استانی شهید رئیسی شاید برای بسیاری خستگی می‌آورد اما در هر سفری که می‌رفت نسبت به سفر قبلی دید بازتری پیدا می‌کرد و با نشاط‌تر مسائل و کار مردم را حل می‌کرد، گره کشایی از مشکلات مردم برای ایشان افتخار بود و در سایه این گره‌گشایی که هم رضایت خداوند در آن بود و هم شادی قلبی برای خود شهید رئیسی و هم برای مردم بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت و رضایت مردمی برای نظام و انقلاب اسلامی به عنوان سرمایه اجتماعی اهمیت دارد و ما به دنبال ارتقای جایگاه سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی هستیم و این موضوع در شخص شهید رئیسی تبلور پیدا کرده بود و از این رو مقام معظم رهبری مکرراً از شهید رئیسی و عملکرد ایشان تمجید و تعریف می‌کنند و از ایشان به عنوان الگو قلمداد می‌کنند.

وی ادامه داد: قطعاً وقتی الگوسازی می‌شود برای آیندگان و برای ما است، بنابراین ما باید این ویژگی‌ها را در هم زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و هم در حوزه‌های دیگر فرهنگی اقتصادی به کار گیریم، و عمده ذات انسان‌هاست که واقعا برای کشور پیشرفت می‌آورد و گام‌های بلندی برای کشور، نظام، مردم و انقلاب برداشته شود، یقیناً دولت چهاردهم و آقای پزشکیان اگر این ویژگی‌ها را واقعاً تقویت کنند، موفقیت‌های خوبی می‌تواند داشته باشد.

جوکار با اشاره به تأثیر انتخاب درست اعضای کابینه در موفقیت یک دولت گفت: کابینه بخش مهمی از بدنه دولت محسوب می‌شود چرا که کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است، چنانچه اعضای کابینه از افراد قوی، کارآمد و با آن ویژگی‌هایی که رهبری فرمودند از جمله اعتقاد به نظام، انقلاب و ارزش‌ها انتخاب شوند، می‌توانند ما را به سر منزل مقصود برساند.

وی تصریح کرد: اگر اعضای کابینه از افراد و اشخاصی باشند که در حاشیه حرکت می‌کنند و در متن نیستند، قطعا ً این انرژی‌ها به جای اینکه سمت موفقیت‌ها برود به سمت تخریب‌ها خواهد رفت و شاید این حاشیه‌ها بیشتر از متن خود را نشان دهد و کار کشور را مختل کند.

جوکار با بیان اینکه امروز اولویت تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد است، افزود: در این بخش هم باید یک تیم اقتصادی هماهنگ و همراه باید داشته باشیم تا بتوانیم امورات کشور و مردم را به سرانجام برسانیم و ظرفیت‌هایی که وزرای ما داشته و دارند، تعیین‌کننده برای حرکت‌های بزرگ آینده کشور خواهد بود.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

نظر شما