شناسهٔ خبر: 68078814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دبیر مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم:

رژیم صهیونیستی بزودی نابود خواهد شد

حجت الاسلام الهی نژاد گفت: بیرون راندن آمریکا و انگلیس از منطقه و برچیدن پایگاه صهیونیستی آنها نزدیک است و به فضل الهی این گام آخر را مقاومت اسلامی با قوت و قدرت برخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، گفت:تلخی شهادت میهمان، از مصائب فراموش ناشدنی و غیر‌قابل گذشتی است که انتقام نیز غم میهمان‌کشی را از بین نخواهد برد.

دبیر مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم افزود: شهادت مجاهد عزیز شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران،گرچه به زعم بدخواهان و خود کم‌بینان، یک شکست امنیتی اطلاعاتی برای ایران است ولی چنین نیست بلکه نشانه قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و ذلت، حقارت و درماندگی دشمنان آن است.

وی با بیان اینکه غاصب و اشغالگر را باید از خانه بیرون راند بخصوص اگر این غاصب،رژیم کودک کش و خونخواری همچون رژیم جعلی اسرائیل باشد، گفت: آمریکا و انگلیس دیگر به هیچ صورتی نمی توانند ولد نامشروع و سگ نگهبان خود را در منطقه حفظ نمایند بلکه بیداری و مقاومت امت اسلامی بزودی به حیات نمیه جان آن پایان خواهد داد.

وی ادامه داد: زخم کهنه پیکر امت اسلامی و ظلم بزرگ به ملت فلسطین، نتیجه ذلت و وابستگی برخی دولتمردان کشورهای عربی است که با حمایت‌های خود، شریک جنایات رژیم اسراییل هستند و اسرائیل حیات نیمه جان خود را مدیون آنهاست.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: اگر این خنجر فرو رفته بر پشت امت اسلامی نبود اسرائیل در مقابل مقاوت اسلامی دوام نمی آورد و این همه جنایت را مرتکب نمی شد.

وی ادامه داد: تنها راه علاج این غده سرطانی در منطقه؛ نیز راه حل نظامی است و همه تلاش های سیاسی و تبلیغاتی در سطح بین المللی باید برای همراه نمودن بیش از پیش افکار عمومی ملت‌ها با مردم مجاهد و مبارز فلسطین؛ برای بیرون رانندن غاصبان صهیونیستی از خانه آنان باشد.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: قدم آخر بیرون راندن آمریکا و انگلیس از منطقه و برچیدن پایگاه صهیونیستی آنها نزدیک است و به فضل الهی این گام آخر را مقاومت اسلامی با قوت و قدرت برخواهد داشت و پیکر امت اسلامی را از این زخم کهنه،خلاص خواهد نمود.

 

نظر شما