شناسهٔ خبر: 68078771 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اضافه شدن بیش از ۶۰۰ مشترک روستایی استان طی سه ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خدمت گازرسانی به روستاها را افتخار خواند و گفت: در طی سه ماه نخست سال‌جاری با اضافه شدن بیش از ۶۰۰ مشترک گاز طبیعی در روستاهای استان همدان، تعداد مشترکین گاز این استان به ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجید الهیاری از رشد ۹ درصدی مشترکین گاز طبیعی در روستاها خبر داد و اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت و دستاوردهای نظام، گازرسانی به روستاها به خصوص روستاهای صعب‌العبور و دوردست است که با اجرای این عملیات در طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۶۱۴ مشترک به استان همدان اضافه شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: با افزایش پذیرش اشتراک گاز روستایی در این استان، تعداد مشترکان گاز طبیعی روستایی به ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک رسیده است.

وی همچنین از نصب ۴۵۳ انشعاب در روستاهای استان همدان در طول سه ماه اول امسال خبر داد و افزود: با نصب این تعداد انشعاب در طی سه ماه اخیر، تعداد انشعابات روستایی به ۱۵۹ هزار و ۳۳ مورد رسید.

الهیاری با اشاره به نقش روستاها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، اذعان کرد: خدمت به مردم در روستاها یک وظیفه و تکلیف است که ما آن را برای خود افتخار و ارزش می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: در طول سه ماه اخیر سال‌جاری بیش از ۷ کیلومتر در روستاها عملیات شبکه‌گذاری گازرسانی انجام شده است.

نظر شما