شناسهٔ خبر: 68078764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۷۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب روستاهای رزن اختصاص یافت

همدان-ایرنا- فرماندار رزن از اختصاص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب در روستاهای شهرستان رزن خبر داد و گفت: تامین آب شرب روستاهای دارای مشکل در اولویت کاری مسوولان این شهرستان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر غفاری آثار روز چهارشنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات پیش روی تامین آب و آبرسانی به روستاهای شهرستان افزود: این اعتبار برای رفع مشکل آب در روستاهای جربانلو، گندوز، قراکند، چورمق، کهریز بغازی، تخت، چهاربلاغ، اورتهـقمیش، قلعه جوق، گستر و حسن آباد هزینه می شود.

در این جلسه که سرهنگ علی قره باغی فرماندهی قرارگاه سازندگی استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره برق و پیمانکاران این اداره نیز حضور داشتند پیرامون تامین برق در جهت رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان رزن برگزار و تصمیم گیری شد قرارگاه سازندگی استان، آبرسانی به روستاهای شهرستان را در کمترین زمان ممکن نهایی و تکمیل کند.

با اولویت قرار گرفتن موضوع، تامین و انتقال برق برای چاه های آب شرب از فردا اقدام می شود که از مهمترین تصمیمات این جلسه بود و روستاهای دارای چالش آب بزودی به پایداری آب خواهند رسید.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

نظر شما