شناسهٔ خبر: 68078691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

عیسی فتحی

برخی خبرنگاران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در یادمان شهدای گمنام یاسوج، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، با آرمان‌های بلند آنان تجدید پیمان کردند.

صاحب‌خبر -

خبرنگاران یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت مدیره و اعضای خانه مطبوعات به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در یادمان شهدای گمنام یاسوج در تپه نورالشهدا حضور یافتند و ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه قبور شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برنامه های خوبی به مناسبت روز خبرنگار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای خبرنگار و ۱۷۰شهدای خبرنگار غزه در فلسطین که شهید شدن تا صدای آنها به جایی نرسد،گفت: باید از خداوند برای قلم زدن و قدم برداشتن در راه شهدا و قلم زنی برای خدمت به جامعه توفیق خواست.

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران با دغدغه و تعهد برای خدمت به جامعه گام برمی‌دارند و باید با قلم‌زنی درصدد انعکاس صحیح رویدادها و وقایع باشند.

هاشمی تصریح کرد: خبرنگار باید در ترویج آرمانها و ارزش های اسلام و انقلاب قلم بزنند. امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه اخبار صحیح را به سمع مردم برسانند.

به گزارش ایسنا، هاشمی بیان کرد: امیدواریم در جهت ادامه راه شهدا خدمت بیشتر و بهتری به مردم استان بدهیم.

گفتنی است که در این برنامه اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج در تپه نورالشهدا، مزار مطهر شهدا را عطر افشانی و گلباران کردند.

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

انتهای پیام

نظر شما