شناسهٔ خبر: 68077613 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه نسخه جدید چت‌بات هوش مصنوعی «اصبات» با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اپلیکیشن «اصفهان من» منتشر شد، گفت: این چت‌بات هوش مصنوعی از این پس توانایی درک و پاسخگویی به سوالات صوتی کاربران را دارد.

صاحب‌خبر -

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تحقق شهر هوشمند، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی ضروری است.

وی افزود: در همین راستا، نسخه جدید چت‌بات هوش مصنوعی «اصبات» با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اپلیکیشن اصفهان من منتشر شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: چت‌بات هوش مصنوعی (اصبات) از این پس، علاوه‌بر پاسخگویی به سوالات متنی، توانایی درک و پاسخگویی به سوالات صوتی کاربران را نیز دارد.

امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

فردانی گفت: کاربران می‌توانند سوالات و مشکلات خود را به‌صورت متنی یا صوتی با این چت‌بات مطرح کنند و پاسخ‌های دقیق و سریع دریافت کنند.

وی ادامه داد: هدف از این نسخه جدید، ارائه خدمات بهتر، ارتقا رابط کاربری و تسهیل ارتباط کاربران با شهرداری اصفهان است.

امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

نظر شما