شناسهٔ خبر: 68075920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

خبرنگاران برای سپردن مسیر سخت کاری نیاز به حمایت دارند

اصفهان - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: فاصله زیادی تا رسیدن خبرنگاران به جایگاه مطلوب خود، مانده است و باید در این مسیر سخت در کنار آنان ایستاد و پشتیبان آن‌ها بود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمهدی سیدین نیا شامگاه سه‌شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: زندگی انسان امروز، مرهون تلاش فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی‌ است.

وی اظهار داشت: خبرنگاران همانانی هستند که آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش دانسته و با قلم متعهد خود، قداست "ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ" را عینیت می‌بخشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نوشت: خبرنگاران، آزادگانی هستند که با حفظ حرمت قلم، برای انعکاس حقیقت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

سیدین نیا با اشاره به اینکه ۱۷ مرداد به برکت خون شهید «محمود صارمی» روز خبرنگار نام گرفته است، گفت: از این رو، این روز بهانه‌ای برای یادآوری و گرامیداشت جان‌فشانی‌های خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و تصویرگران رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

سیدین نیا، این روز را فرصتی برای پاسداشت تلاش کسانی دانست که با همت خود، عملکردها، دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم می رسانند.

به نوشته وی، روز خبرنگار فرصتی برای تجلیل از خون نگارانی است که از رنج های پیش از انقلاب مبارک اسلامی، تا رشادت های دفاع مقدس، شهادت‌طلبی‌های مدافعان حرم، میهن دوستی مدافعان امنیت، عشق به هم‌نوع مدافعان سلامت و تا مقاومت و شور مبارزه با صهیونیست جنایتکار را به خون نوشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار، به ویژه شهدای خون‌نگار غزه و فلسطین مظلوم و مقتدر را گرامی داشت و سعادت و سلامت همه خبرنگاران متعهد و پرتلاش را در سایه‌ الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام بلند ایران اسلامی خواستار شد.

نظر شما