شناسهٔ خبر: 68074120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان:

بسیج فرهنگیان به مدت ۲۰ روز در ایام اربعین فعالیت دارد بسیج فرهنگیان به مدت ۲۰ روز در ایام اربعین فعالیت دارد

سرهنگ جمالی گفت: بسیج فرهنگیان در ایام اربعین با راه اندازی موکب به مدت ۲۰ روز به زائران خدمات رسانی می‌کند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدصالح جمالی فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اقدامات این مجموعه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از تشکیل ستاد اربعین در سطح اداره کل و ۴۰ منطقه آموزش و پرورش استان و نشست شورای سازمان بسیج فرهنگیان استان با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان خبر داد.

او در ادامه به تشکیل کمیته‌های ۷ گانه (پشتیبانی، اجرایی، تولید محتوا، دانشجو معلم، رسانه و فضای محازی، مستندسازی و روابط عمومی) اشاره‌کرد و افزود: جلسات با مدیران آموزش و پرورش، معاونت‌های پرورشی، مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان در ۴۰ منطقه و تقسیم کار نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: شناسایی، جانمایی و افتتاحیه موکب‌های مرزی و مرکزی نیز صورت پذیرفت که موکب شماره یک مرز شلمچه به میزبانی بسیج فرهنگیان خرمشهر و پشتیبانی نواحی ۲۰ گانه جنوب و جنوب شرقی استان، طبق جدول زمانبندی هر روز یک ناحیه به مدت ۲۰ روز در آن فعالیت دارند.

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص موکب شماره ۲ مرز چذابه به میزبانی بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان بستان گفت: این موکب با پشتیبانی نواحی ۲۰ گانه شمال و شمال شرق استان طبق زمانبندی هر روز یک ناحیه، به مدت ۲۰ روز فعالیت دارد.

تشکیل ستاد اسکان

سرهنگ جمالی در خصوص تشکیل ستاد اسکان یادآور شد: این ستاد به میزبانی شهرستان‌هایی که دروازه ورودی زوار هستند (شهرستان‌های اندیمشک، ایذه، بهبهان و هندیجان) و پشتیبانی ستاد عتبات عالیات استان فعال است.

او ادامه داد: از تاریخ ۲۵ مرداد ماه به مدت ۳ شب، تعداد ۵۰ موکب (۴۰ موکب نواحی ۴ گانه اهواز، هر ناحیه ۱۰ موکب، ۱۰ موکب بسیج فرهنگیان و دانش آموزی) در محل پارک ساحلی اهواز به ارائه خدمات و بسته‌های فرهنگی، پیوست فرهنگی (عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت، بیان مفاهیم شیعه، فرق و مذاهب) می‌پردازند.

نظر شما