شناسهٔ خبر: 68073718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان: خبرنگاران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذارند

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خبرنگاران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بسیار تاثیرگذار هستند، از این رو باید این بیانیه را که بسترساز تمدن نوین اسلامی است، با دقت مطالعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی سه‌شنبه شب به مناسبت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در نشست خبری افزود: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و غزه، به عنوان کلید فتح قدس، از دیگر دغدغه های رهبری است و اصحاب رسانه باید به این مقوله ها توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: جوانی جمعیت از دیگر دغدغه های رهبری است و نقش رسانه در این حوزه باید به درستی و در راستای تقویت جوانی جمعیت محقق شود.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تکریم خبرنگاران به مثابه تکریم انبیا است، پیامبران ما شان خبررسانی دارند و خبرنگار هم کاری نبوی انجام می‌دهد، چرا که وقتی موضوع و یا آسیبی را در شهر متوجه شود آن موضوع را با امانتداری به مسوول مربوطه اطلاع می دهد.

وی با اشاره به توصیه های رهبری به خبرنگاران، افزود: خبرنگار باید واقع نگر باشد، هم نقاط مثبت و هم موارد منفی را با صداقت بازتاب داده و مسوولان را در ارتقا و تعالی منطقه خود یاری کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این نشست گفت: خبرنگاران وظیفه ارزشمند روایت صادقانه و بازتاب مسوولانه اندیشه‌ها را دارند اما اگر این حرفه به دست نااهل بیفتد، با انحراف آگاهی مواجه خواهیم شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: امروز مدیون خبرنگارانی هستیم که گمنام و مجاهدانه از غره روایت می‌کنند و دست رژیم غاصب صهیونیستی را که به خون کودکان، زنان و مردان بی دفاع غزه آلوده است، برای جهان رو می‌کنند و نتیجه آن قیام دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

وی اظهار کرد: امروز اصحاب رسانه نقش مهمی در کاهش شکاف بین مردم و دولت دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما