شناسهٔ خبر: 68073000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

اعتراف وزیر ورزش به نتایج ضعیف ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس: تقریبا آن چیزی بود که پیش‌بینی می‌شد

با توجه به اینکه سبقه حضور ما در المپیک به سال ۱۹۴۸ لندن باز می‌گردد، معمولا ما در انتهای مسابقات المپیک مدال‌آوری ما اتفاق می‌افتد. انشاءالله مدال‌آوری ما از امروز استارت بخورد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج ورزشکاران تا به امروز همان چیزی بود که پیش‌بینی شده بود. امیدوارم سه رشته مدال‌آور ما با تلاش ورزشکاران، موفق عمل کنند.

کیومرث هاشمی که برای تماشای رقابت رضا علیپور در محل مسابقات سنگنوردی المپیک ۲۰۲۴ حاضر شده بود در حاشیه این رقابت اظهار کرد: از تک‌تک جامعه رسانه‌ای که از ابتدای المپیک زحمات اعضای کاروان ورزش را منعکس می‌کنند تشکر می‌کنم. از مجموعه کاروان، مدیریت، سرپرست و ... که بدون هیچ حاشیه‌ای توانستند مسابقات را سپری کنند، تقدیر می‌کنم. از تلاش تک‌تک ورزشکاران کاروان هم تقدیر می‌کنم.

او افزود: با توجه به اینکه سبقه حضور ما در المپیک به سال ۱۹۴۸ لندن باز می‌گردد، معمولا ما در انتهای مسابقات المپیک مدال‌آوری ما اتفاق می‌افتد. انشاءالله مدال‌آوری ما از امروز استارت بخورد و مدال‌های برنز را در کشتی فرنگی به دست آوریم. ما در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد، تکواندو و وزنه‌برداری هم شرایط خوبی برای مدال‌آوری داریم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امروز علیپور رقابت خوبی داشت و توانست در رقابت با بهترین‌های دنیا در جمع هشت نفر برتر قرار بگیرد. ورزشکار ما با چند صدم کمتر برابر حریف نیوزلندی عقب افتاد، اما خوشبختانه به مرحله پایانی صعود کرد. با تلاشی که او دارد امیدوارم روز پنجشنبه بتواند به مرحله بالاتر صعود کند.

او در پایان درباره عملکرد سایر رشته‌ها خاطرنشان کرد: در بعضی رشته‌ها خوب بودیم، حد انتظارات همین بود. ما فقط در رشته شمشیربازی شانس ۵۰ - ۵۰ برای کسب مدال داشتیم، اما داوری چندان خوب عمل نکرد و اگر عدالت رعایت می‌شد شمشیر بازی می‌توانست تاریخ‌سازی کند و مدال به دست آورد. تقریبا نتایج همان چیزی بوده که قابل پیش‌بینی بود. انشاءالله این سه رشته مدال‌آور ما با تلاش ورزشکاران موفق عمل و دل مردم را شاد می‌کنند.

نظر شما