شناسهٔ خبر: 68072882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید استاندار یزد بر تکمیل طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان

یزد- ایرنا- استاندار یزد تاکید کرد: تکمیل طرح نهضت ملی مسکن مخصوص فرهنگیان استان در اولویت است که پیگیری و اقدام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان به دلیل اهمیت موضوع تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و همچنان در استان ادامه دارد.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش مخلصانه اعضای شورای آموزش و پرورش به اهمیت موضوعات مرتبط با نهاد مهم تعلیم و تربیت و در ارتباط با دانش آموزان اشاره و بر تعامل و همکاری همه نهادها و سازمان‌ها در این خصوص تاکید کرد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفـت: طرح سواد رسانه‌ای ابتدا در شهرستان بافق و سپس در سایر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد و به دلیل اهمیت موضوع باید با جدیت توسط همه دست اندرکاران در سطح مدارس پیگیری شود.

" محمد کاظم رحیمی نژاد " صدور مجوز مدرسه شبانه روزی دخترانه در شهرستان خاتم با تصویب شورای آموزش و پرورش را موضوع مهمی ذکر کرد که پیگیری و نظارت بر سرویس مدارس را هم دارای اهمیت ذکر کرد که با همکاری مدارس انجام می‌شود.

تاکید استاندار یزد بر تکمیل طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان

وی به موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در ادامه فصل تابستان و همچنین سرویس مدارس و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: زمان ثبت نام سرویس هم تمدید شده و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سپند ثبت نام کنند.

تعیین تکلیف زمین‌های آموزشی از دیگر دستور کار نشست بود که مقرر شد این مشکل با هماهنگی اداره مسکن و شهرسازی و امور مالیاتی مرتفع شود.

ارائه طرح سواد رسانه، تعیین تکلیف زمین ورزشگاه شهدای معلم و زمین های مسکن و شهرسازی با کاربری آموزشی، ارائه گزارش از سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو و تبدیل وضعیت مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه "نجمه" به شبانه روزی دستور کار این جلسه بود.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما