شناسهٔ خبر: 68072822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برقراری پرواز بجنورد نجف/ بهای بلیت ۱۲ میلیون

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آمادگی این فرودگاه برای انجام پرواز به نجف خبر داد و گفت: بهای بلیت رفت و برگشت از بجنورد به نجف حداکثر ۱۲ میلیون تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد ابراهیم قدمگاهی امروز _ سه شنبه شانزدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران از آمادگی فرودگاه شهدای بجنورد برای انجام پروازهای اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این فرودگاه با به بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای انجام پروازهای فوق‌العاده در اربعین، پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در اربعین ۱۴۰۳ با رعایت ملاحظات مربوطه را در دستور کار دارد و امیدواریم بتوانیم به زائران خدمت رسانی مناسبی ارائه کنیم.

وی افزود: در پی رایزنی‌ها و جلسات متعدد فنی و کارشناسی و اقداماتی که طی دو سال گذشته در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز فرودگاه بجنورد صورت گرفت، با مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری و پیگیری مقامات ارشد استانی، پرواز اربعین از فرودگاه بجنورد انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه بجنورد با اشاره به آمادگی فنی و زیرساختی فرودگاه بجنورد برای تداوم پروازهای عتبات، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای برقراری دائمی پرواز عتبات از فرودگاه بجنورد نیز ادامه دارد و رایزنی‌هایی در این رابطه صورت گرفته است.

وی از مردم استان که تمایل به این حضور میلیونی داشته و تصمیم دارند با هواپیما مسافرت کنند خواست در سامانه سماح مرز خود را فرودگاه شهدای بجنورد انتخاب کنند.

وی در انتها بیان کرد: بهای بلیت رفت و برگشت از بجنورد به نجف حداکثر ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

نظر شما