شناسهٔ خبر: 68070938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مدیریت ضعیف پرسپولیس در اردوی ترکیه

خبر ورزشی

به نظر می‌رسد مدیریت کاروان تیم پرسپولیس در ترکیه با ضعف‌های زیادی همراه بوده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در همین چند روزی که پرسپولیس در یکی از کمپ‌های استانبول ترکیه اردو زده تا به دور از حواشی و هیاهو تمرینات خود را پیگیری کند، چند خبر حاشیه‌ای منتشر شده که به نوعی نشان از مدیریت ضعیف این تیم در اردوی ترکیه دارد.

اولین حاشیه به حضور خبرنگار یکی از رسانه‌ها در ترکیه مربوط می‌شد که پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور خبرنگاران در کمپ و محل تمرین، به یکباره یک مقام مسئول فراتر از باشگاه تصمیم گرفت و خبرنگار را به کمپ تمرینی راه داد تا گزارش ویدیویی از بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل الاهلی بحرین در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای منتشر شود. اقدامی که با واکنش بسیاری از رسانه‌ها و همین طور خبرنگاران حوزه پرسپولیس همراه شد.

اما این پایان کار نبود و حاشیه دوم روز قبل رخ داد. یک موضوع پیش پا افتاده، اما عجیب که ماحصل سهل انگاری مدیریت تیم و همین طور بخش رسانه‌ای رخ داد. داستان از این قرار بود که روی اشتباه و اطلاعات غلط فردی که بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو را هماهنگ می‌کند نام یک تیم ترکیه‌ای به عنوان حریف پرسپولیس اعلام شد درحالی که حریف دیگری دیروز با پرسپولیس بازی کرد. اما موضوع زمانی عجیب شد که مدیریت تیم و بخش رسانه‌ای حتی به نام تیم که روی پیراهن حریف حک شده بود هم توجه نکرد و به همان اطلاعات مسئول هماهنگی بازی بسنده کرد تا شب گذشته یک جنجال رسانه‌ای عجیب در مورد این اشتباه شکل بگیرد که البته با واکنش باشگاه پرسپولیس در یک اطلاعیه همراه شد.

این اتفاقات پیاپی درحالی که پرسپولیس تنها چند روز در ترکیه اردو زده و قرار است روز جمعه هم برگردد نشان می‌دهد که مدیریت مجموعه تیم دچار ضعف است و بی تردید مدیریت باشگاه پرسپولیس برای این بخش باید فکری کند.

نظر شما