شناسهٔ خبر: 68070657 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار «کریات شمونه»: ۹ میلیون شهرک‌نشین از بیم پاسخ ایران در وحشت‌اند

تهران- ایرنا- شهردار «کریات شمونه» واقع در شمال فلسطین اشغالی از وجود رعب و وحشت در میان صهیونیست‌ها از بیم پاسخ ایران و جبهه مقاومت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه به نقل از شبکه الجزیره، شهردار «کریات شمونه» با اشاره به اینکه ۹ میلیون صهیونیست از بیم پاسخ ایران در رعب و وحشت بسر می‌برند، خواستار حمله پیشدستانه علیه ایران شد.

همچنین شهردار «نهاریا» گفت: اسرائیل از ۱۰ ماه پیش در وضعیت اضطراری به سر می‌برد و ما سعی می‌کنیم جان شهرک‌نشینان را حفظ کنیم.

وی افزود: ما با چالش‌هایی از جانب غزه، کرانه باختری، لبنان، ایران و حوثی‌ها مواجه هستیم که از هفت ماه پیش بندر ایلات را بسته‌اند.

از سوی دیگر رئیس انجمن شهرک‌های واقع در نقطه مرزی در شمال فلسطین اشغالی گفت که ساکنان شمال هر از گاهی به حال خود رها می‌شوند و هیچ پناهگاهی پیدا نمی‌شود و کابینه نیز پاسخگو نیست.

روزنامه صهیونیستی‌«معاریو» نیز به نقل از شهرک‌نشین در عکا نوشت: ما در تل‌آویو نیستیم، ما در عکا هستیم. این فاجعه است که پیش از به صدا درآمدن آژیرهای خطر انفجارهایی رخ می‌دهد و بعد پیامی از سخنگوی ارتش دریافت می‌کنیم که می‌گوید یک شناسایی اشتباهی رخ داد؛ دیگر اعتمادی به سیستم امنیتی نیست، آنها دروغ می‌گویند.

مرکز درمانی الجلیل نیز اعلام کرد که هفت زخمی در نتیجه انفجار یک پهپاد در نهاریا به این مرکز منتقل شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» از رهبران ارشد حزب الله روز به روز افزایش می‌یابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد.

نظر شما