شناسهٔ خبر: 68070296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

اتفاق عجیب در ای بی زا: تخریب عمارت مسی! (عکس)

فعالان در زمینه تغییرات آب و هوای زمین به عمارت لیونل مسی در ایبیزا حمله کردند و شعارهایی را روی دیوارهایش نوشتند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در زمان حضورش در اسپانیا و با توجه به این که علاقه زیادی به این کشور داشت و فرزندانش هم در این کشور به دنیا آمده و بزرگ شده بودند اقدام به خرید چند عمارت کرد که یکی از آنها عمارت یازده میلیون یورویی او در ایبیزا بود.

این ستاره آرژانتینی برای سپری کردن تعطیلات و خوش‌گذرانی و تفریح راهی این عمارت می‌شد اما در چند ماه اخیر به واسطه حضورش در لیگ آمریکا و همچنین اردوی تیم ملی آرژانتین فرصتی برای حضور در اسپانیا پیدا نکرده بود و حالا خبر عجیبی درباره این ملک منتشر شده است.

هافینگتون پست با انتشار تصاویری مدعی شده است که چند نفر از فعالان محیط زیست و تغییرات آب و هوایی به این ویلا هجوم بردند و توانستند وارد آن شوند. آنها بسیاری از نقاط خانه را با اسپری قرمز و مشکی رنگ کردند و تصاویری را هم از این اقدام در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که باعث تعجب بسیاری شده است.

در میان این تصاویر، عکس یکی از اعضای این گروه دیده می‌شود که بنری در دست دارد که روی آن نوشته شده است: «به زمین کمک کنید، خوب غذا بخورید و پلیس را از میان بردارید» که اشاره به اعتراض آنها به بی‌توجهی دولت به بحران آب و هوایی و گرمایش زمین دارد.

آنها همچنین در توضیح دلیل حمله به عمارت متعلق به مسی نوشتند: «ما عمارت غیر قانونی مسی در ایبیزا را رنگ کردیم. این عمارت ساختمانی غیر قانونی است که یک فوتبالیست به ارزش یازده میلیون یورو ساخته است. این در حالی است که در جزایر بالریک روزانه دو تا چهار نفر به دلیل موج گرما می‌میرند.»

مسی هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده است اما دیلی میرر مدعی شده که این اتفاق شوک بزرگی برای این ستاره اینترمیامی خواهد بود که در حال حاضر مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش است.

 

نظر شما