شناسهٔ خبر: 68067614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ستاره رئال برای آقای گلی کمک اضافی دارد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: وینیسیوس جونیور به عنوان پنالتی‌زن اول رئال مادرید در فصل آینده انتخاب شده است.
به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لالیگا باقی نمانده است و رئال مادرید باید در اولین دیدارش در این مسابقات باید در تاریخ ۲۸ مرداد در خانه مایورکا روبروی این تیم میدان برود تا فصل جدید را به صورت رسمی آغاز کند.

فهرست بازیکنان رئال برای فصل آینده تغییر چندانی نداشته اما جدایی تونی کروس و ناچو مطمئنا در این تیم مشهود خواهد بود و البته حضور کیلیان امباپه و اندریک که قرار است خط حمله قدرتمندی را برای این تیم شکل دهند و به آنها در کسب قهرمانی در رقابت‌های مختلف از اسپانیا تا اروپا کمک کند.

کارلو آنچلوتی تمرینات پیش فصل را از چند هفته قبل آغاز کرده است و بازیکنانش را به دقت زیر نظر دارد و کم کم تمام ستاره‌هایی که به دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی فرصت استراحت بیشتری داشتند به تمرینات این تیم اضافه می‌شوند و وینیسیوس جونیور هم چند روز قبل در اردوی این تیم در آمریکا حضور پیدا کرد.

حالا روزنامه مارکا خبر داده است که آنچلوتی در طول این مدت شرایط این ستاره برزیلی را زیر نظر داشته و به این تصمیم رسیده است که وینیسیوس جونیور باید پنالتی‌زن اول تیمش در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشد. این اتفاق بسیار مهمی برای او خواهد بود چون می‌تواند به وینی برای کسب عنوان آقای گلی در فصل آینده کمک کند.

برچسب‌ها:

نظر شما