شناسهٔ خبر: 68065283 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی:

تجدید میثاق با رهبر فقید انقلاب گام جهادگران را محکم‌تر خواهد کرد

روح‌اله قیطاسی

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی تجدید میثاق با رهبر فقید انقلاب را به عنوان یک وظیفه می‌داند و این نه یک حرکت نمادی بلکه یک تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب و رهبر فقید آن است تا بتوانیم در ادامه مسیر گام‌های محکمتری را برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی امروز در مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با رهبر فقید انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد نهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، فرهنگی و پیشرفت علم فناوری محور را خدمت همه جهادگران خدوم و کلیه علاقه مندان و حامیان این نهاد به ویژه مقام معظم رهبری به عنوان حامی اصلی این نهاد انقلابی تبریک عرض می‌کنم.

رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در چهل و چهار سال اخیر نقش حیاتی در فضای علمی کشور داشته و رهبر انقلاب نیز همواره این نهاد انقلابی را مورد تحسین قرار داده است و جهاددانشگاهی را به عنوان نهاد علمی، فرهنگی و انقلابی نامگذاری کرده است.

مسلمی بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی تجدید میثاق با رهبر انقلاب را به عنوان یک وظیفه می‌داند و این نه یک حرکت نمادی بلکه یک تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب و رهبر فقید آن است تا بتوانیم در ادامه مسیر گام‌های محکمتری را برداریم.

وی افزود: توجه رهبر فقید انقلاب به مسئله کوخ‌نشینان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان بود و جهاد دانشگاهی به تاسی از این دیدگاه تلاش‌های فراوانی برای برطرف کردن مشکلات و تمام کردن کارهای نیمه‌تمام انجام داده و کارهایی که نیاز به علم و ایمان  دارد را با جدیت انجام داده است.

رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: دکتر منتظری و پیشینیان ما در این نهاد انقلابی با تاسیس جهاددانشگاهی گام های بزرگی در حل مشکلات برداشته است که سعید آشتیانی به عنوان سمبلی از نیروهای جهادی تلاش فراوانی در جهت کمک به مردم انجام داده است.

وی در پایان رو خبرنگار را تبریک گفت و برای این قشر از جامعه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

نظر شما