شناسهٔ خبر: 68065207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵۰ مرکز درمانی قزوین با بیمه دی طرف قرارداد هستند

قزوین _ ایرنا _ مدیر بیمه دی قزوین گفت: ۱۵۰ مرکز درمانی، بیمارستانی، درمانگاه های دولتی و بخش خصوصی استان قزوین با این بیمه دی طرف قرارداد هستند و تا پایان اردیبهشت ماه سال جای نیز همه مطالبات آنها نیز پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حمیده خواجویی راد روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص تاریخچه این مجموعه، اظهار کرد: بیمه دی اسفند ماه سال ۸۳ تاسیس و در سال ۸۸ به عنوان نخستین شرکت بیمه در فرابورس پذیرفته شد.

وی با اشاره به ۴۸ شعبه سرپرستی بیمه دی در سراسر کشور، تصریح کرد: علاوه بر شعبه سرپرستی، یک شعبه ارزیابی خسارت درمان نیز در تمامی استانها فعالیت دارد و سهم این بیمه بیش از ۲۰ درصد بیمه های درمان کشور را به خود اختصاص داده است.

به گفته خواجویی راد، هم اکنون بیش از ۲۰ هزار بیمه شده در استان قزوین از خدمات بیمه درمانی دی بهره مند هستند.

به گفته این مسوول، بیش از هشت هزار نوع خدمت در حوزه درمانی در پنج گروه عمده اموال، اشخاص، مسوولیت، مهندسی و سایر امور به بیمه شدگان تحت پوشش ارایه می شود و امروز شرایطی مهیا شده تا افراد بتوانند اقدام به خرید بیمه درمان تکمیلی، انفرادی و خانوادگی نیز کنند.

مدیر بیمه دی استان قزوین به عمده سهام داران این شرکت اشاره کرد و توضیح داد: گروه مالی با ۱۸.۱۸ درصد، بانک دی با ۱۵.۸۳ درصد، تعاونی مسکن بانک دی با ۱۱.۶۴ درصد، شرکت آتیه سازان با ۹.۶ درصد و سازمان اقتصادی کوثر با ۵.۲۲ درصد عمده سهام داران شرکت بیمه دی هستند.

خواجویی با اشاره به اینکه رقم سود خالص این شرکت در قزوین طی سال گذشته هشت هزار و پنج میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن رشدی ۲ برابری داشته، تاکید کرد: شرکت بیمه دی رشد قابل توجه و بالاتری از میانگین کشوری را در فروش بیمه نامه تجربه کرده است.

وی با اشاره به برنامه های این بیمه اظهار کرد: توسعه سطح کیفی و کمی شبکه فروش این شرکت اعم از نمایندگان حقیقی و حقوقی و کارگزاران، استقرار پرونده های الکترونیکی سلامت و اجرای طرح دارورسان برای جامعه جانبازان ۷۰ درصد از برنامه های مهم بیمه دی استان محسوب می شود.

خواجویی راد ادامه داد: این شرکت با حرکت در مسیر هوشمندسازی و فروش الکترونیک از طریق سامانه "دی دار" توانسته محصولات متنوعی را در بستر فروش آنلاین به عموم مردم عرضه کرده و اهداف و ماموریت های خود را پیاده کند.

مدیر بیمه دی استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ پوشش درمان تکمیلی انفرادی و خانواده، انجام قرارداد متمایز بیمه بدنه خودرو برای مستمری بگیران و خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای محصول زندگی بهادار و صندوق کهربا و اجرای محصول مستمری پیش آمد از خدمات مهم‌ شرکت بیمه دی استان قزوین محسوب می شود.

گفتنی است شرکت بیمه دی قزوین، ۲۰ نماینده در سطح این استان دارد که هشت نماینده جدید نیز در حال جذب هستند.

نظر شما