شناسهٔ خبر: 68063826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درخواست عضو شورای شهر تهران برای بررسی دقیق حادثه جان باختن یکی از پرسنل شهرداری منطقه ۱۸

سیدمیثاق اختر

عضو شورای شهر تهران درخواست کرد حادثه جان باختن یکی از پرسنل شهرداری منطقه ۱۸ به صورت دقیق بررسی و پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به برگزاری جلسه ای با سازمان بازرسی برای بررسی موضوع جان باختن یکی از همکاران شهرداری منطقه ۱۸ گفت: تأکید کردیم که بررسی دقیق صورت بگیرد. جای تعجب دارد که در شهرداری که باید آرامش و آسایش را القا کند، این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: به نظر می آید که بخشی از مدیرانی که تجربه کافی و لازم را برای اداره شهر ندارند در مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند که تبعات تلخی دارد. باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. برای بار سوم می خواهیم کسانی که در حوزه فناوری مسئولیت دارند در کمیته حقوقی در مورد بوستان ولایت توضیح دهند.

وی افزود: در مورد حادثه روز گذشته نیز به معاون فرهنگی و اجتماعی نیز تذکر می دهم که سرشان به کار خودشان گرم باشد و این تذکر بنده دقیق است و باز هم تکرار می کنم که در این دوران کوتاه به مسئولیت خود بپردازد. به معاون مالی نیز توصیه می کنم که از پیامک پراکنی علیه اعضای شورا بپرهیزد و اگر این روند را ادامه دهد با صراحت با مردم صحبت خواهم کرد.

اقراریان با بیان اینکه آقای زاکانی در یکی از وعده های بدون سرانجام خود در شهریورماه سال ۱۴۰۰ در خصوص هوشمندسازی بر مدار فناوری و شفاف سازی تأکید کرده است، گفت: ما در دوران هوش مصنوعی به چرتکه برمیگردیم و در زمان صدور احکام، سازمان فناوری اطلاعات به روزی افتاده که چند محاسبه را هم نمی تواند انجام دهد.

وی تأکید کرد: این موضوع اعلام شده که برخی احکام ۶۰ مورد رکورد اصلاحیه دارند و این میزان اصلاح در این دوران عجیب است. باید به حال شهرداری تهران گریه کرد. زمانی شهرداری در فناوری اطلاعات پیشران بود و امروز به جایی رسیده که باید احکام ترمیم حقوق را دستی انجام داد. باید فکری به حال شهرداری و شهردار کرد.

انتهای پیام

نظر شما