شناسهٔ خبر: 68063172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

تهدید رژیم صهیونیستی از سوی ایران آن‌ها را به زیرزمین‌ها هدایت کرده است

استاندار قزوین: استاندار قزوین گفت: تهدید رژیم صهیونیستی از سوی ایران آن‌ها را به زیرزمین‌ها هدایت کرده است و به فکر جان پناهی برای خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در یادواره شهدای ارتش و یادبود شهیدان بابایی و لشگری گفت: این ایام شرایط کشور به گونه‌ای است که پس از یک اقدام بی ارزش نظامی و ترور یک مهمان کشور ما دشمن از ترس انتقام ذلیل شده است و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به دنبال پیشبرد امور است.

استاندار قزوین افزود: حداکثر تلاش و کوشش دشمن در ضربه زدن به نظام در اتفاقات چند ماه گذشته در کنسولگری سوریه و ترور مهمان عزیز ما اتفاق افتاد، موضوعی که نشانگر واقعیت‌هایی است که برخواسته از قدرت به دست آمده از جان بر کفی شهدا است که وقتی دشمن صهیون می‌خواهد ضربه‌ای بزند آن را به مذبوحانه‌ترین شکل ممکن و کاملا ذلیلانه رقم می‌زند‌.

وی عنوان کرد: امروز تمامی دنیا مشاهده می‌کند که پس از تهدید رژیم صهیونیستی از ناحیه سران کشور و مردم بزرگ ایران دشمن در چه وضعیتی قرار گرفته است و به زیر زمین‌ها پناه آورده‌اند و به فکر جان پناهی برای خود هستند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: تمامی این اتفاقات نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران است و دستاورد خون شهدایی مانند شهیدان بابایی و لشگری است و باید این قدرت به نسل جوان بیان شود.

وی اظهار کرد: در کنار داشته‌های نظامی، داشته‌های معنوی و فرهنگی ملت ایران هم از ارزش بالایی برخوردار است و به فرمایش امام خمینی(ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، موضوعی که یک دستورالعمل ماندگار برای پیروزی ملت ایران است.

اعلایی افزود: نظام شهید پرور و سازمان رزم شهید پرور ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر قوای نظامی ایران افتخار و امنیت را برای ایران رقم زده است و باید دست بوس دست اندرکاران این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما