شناسهٔ خبر: 68062715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار تبریز:

نقد سازنده عملکرد مدیران شهری محور توسعه جامعه است

شهردار تبریز گفت: اطلاع‌رسانی و نقد سازنده عملکرد مدیران در توسعه همه‌جانبه جامعه موثر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شب گذشته _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی خبرنگاران، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و با مشارکت شهرداری تبریز در محل پردیس فرهنگ و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: تبریز در طول تاریخ محور قوام و پایداری حکومت‌ها شده است به طوری که نقش بی‌بدیل این شهر در انقلاب مشروطیت غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش محوری تبریز، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «پرچم آزادی ایران دست تبریزی‌ها است» محور مطلوبی برای تبیین اهمیت و جایگاه این شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت ویژه خبر و اطلاع رسانی در پیشرفت جوامع توسعه یافته تصریح کرد: قسم یاد کردن خداوند به قلم در قرآن کریم نشان از ارزش و اعتبار اطلاع رسانی و خبر دارد.

هوشیار با بیان اینکه نوشته‌های اصحاب قلم اگر ناظر بر صداقت و بدون جانب داری باشد، موجب حل مشکلات جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برنامه‌های ماندگاری در حوزه رسانه و فرهنگ به سرانجام رسانده است به طوری که احداث پردیس فرهنگ و رسانه نمود توجه به اصحاب قلم و فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

در ادامه غلامرضا احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران نقش نظارتی و هدایتگری در جامعه دارند، اضافه کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری هستند.

وی ادامه داد: برای تدوین شیوه‌های ارتباط مؤثر شورا و مدیریت شهری با مردم، دست کمک به سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم تا از طریق آنها با مردم ارتباط خود را تعمیق دهیم.

نقد سازنده عملکرد مدیران شهری محور توسعه جامعه است

تجلیل شهردار تبریز از خبرگزاری ایمنا در آذربایجان شرقی

همچنین در بخش دیگری از این مراسم از کتاب «لبخند سپیده» که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تهیه و آماده چاپ شده است رونمایی و از زحمات فرینوش اکبرزاده و رقیه غلامی تجلیل شد.

«رد پا» دومین کتابی بود که در این مراسم رونمایی شد. این اثر به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهیه و آماده چاپ شده است.

در بخش پایانی این مراسم از برخی از اصحاب رسانه استان با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، غلامرضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر، روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی شهر، محمد حسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما