شناسهٔ خبر: 68062701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کمیته امداد خمینی استان گلستان :

جذب 92 درصدی اعتبارات اشتغال درسال گذشته

جذب ۹۲ و نیم درصدی اعتبارات اشتغال در سال گذشته مربوط به تعاملی است که بانک ها با این نهاد داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، در جلسه تخصصی با معاونین اعتبارات بانک‌های عامل اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که در حین خدمت به نیازمندان جامعه هدف خود، در بخش های دیگر هم بصورت جدی ورود کرده و همراهی و تعامل بانک ها برای ارائه اعتبارات اشتغال به متقاضیان، بسیار مشهود است وثمره این همکاری ، نه تنها گره گشایی و رفع نیاز خانواده های نیازمند است که ارزش و پاداش دنیوی و اخروی نیز بهمراه خواهد داشت.

وی افزود: جذب ۹۲ و نیم درصدی اعتبارات اشتغال در سال گذشته مربوط به تعاملی است که بانک ها با این نهاد داشتند.
بابائی با اشاره به ابلاغ اعتبارات ودیعه مسکن مددجویان این نهاد، بیان داشت: با توجه به افزایش اجاره مسکن در سالهای اخیر، تزریق اعتبارات ودیعه مسکن میتواند تاحدی در کاهش تنش های اقتصادی جامعه هدف، تاثیرگذار باشد از این رو از بانک ها درخواست کرد در این بخش هم توجه ویژه ای به متقاضیان معرفی شده داشته باشند.

وی، با تاکید به اثربخش بودن جذب تسهیلات اشتغال در این نهاد، گفت: مشاوره، شناسایی، استعدادسنجی، نظارت حین و بعد از اجرای طرح ها، سبب پایداری مشاغل مددجویان شده که با بررسی صورت پذیرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی، صحت عملکرد ۹۶ درصدی نیز در بین دستگاه های اجرایی به کمیته امداد تعلق گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ازمعاونین اعتبارات بانک های عامل به عنوان یاوران اصلی توسعه اشتغال نیازمندان، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما