شناسهٔ خبر: 68062475 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

منابع رژیم صهیونیستی: از زمان واکنش ایران بی‌ اطلاع هستیم

منابع رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گفتند که از زمان حمله تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه این رژیم اطلاعی ندارند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت: (رژیم) اسرائیل در خصوص زمان واکنش ایران اطمینان ندارد و آمادگی برای حمله فوری‌ که ممکن است در هر لحظه انجام شود، در دست اجرا است.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از یک مسئول صهیونیست و در واکنش به اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا درباره زمان واکنش ایران، نوشت: ما نشانه دقیقی در خصوص زمان حمله ایران نداریم.

از سوی دیگر سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که مقام‌های این رژیم بر این باورند که حمله ایران بر اهداف نظامی متمرکز خواهد بود و واکنش ایران به جنگ منجر نخواهد شد.

از سوی دیگر سخنگوی پنتاگون به خبرنگار اسکای نیوز عربی گفت که ایالات متحده تا این لحظه تحرکات خاصی در ایران مشاهده نکرده است که نشانگر حملاتی احتمالی در ساعات آینده به اسرائیل باشد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

نظر شما