شناسهٔ خبر: 68062412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد؛

مشارکت گسترده مساجد خوزستان در خدمت‌ رسانی به زائران اربعین

اهواز - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از مشارکت گسترده کانون‌های مساجد استان درخدمات‌ رسانی به زائران اربعین حسینی با راه اندازی موکب‌های خدماتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و حماسه میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: از هفته گذشته کاروان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی در قالب مشایه الحسین در استان آغاز شده و امسال شاهد حضور گسترده‌تر مردم استان و اجرای مراسم‌ها و باکیفیت‌تر بودن خدمات بودیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: با توجه به اینکه هوا گرم‌تر شده ولی این امر مانع از زیارت عاشقان سیدالشهدا (ع) و حضور میلیونی مردم از جای‌جای استان و کشور در حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی نشده است.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان از ابتدای سال جلسات ستاد اربعین حسینی برگزار شده و هماهنگی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی بهتر به زائران صورت گرفته است و در این میان بیشتر کانون‌های مساجد استان در مسیر زوار به سمت مرزهای شلمچه و چذابه خدمات شایانی را ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: کانون‌های مساجد از ورودی‌های استان و مسیر زائران به سمت مرزها با راه‌اندازی موکب‌هایی خدماتی همچون اسکان زوار در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌ها، اطعام و پذیرایی از زوار، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی، رفاهی و … ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه یک سری از کانون‌های مساجد استان نیز در خارج از مرزهای استان و در مسیر نجف به کربلا در قالب موکب‌هایی به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: با همکاری ادارات مربوطه شاهد حضور مبلغان و کاروان‌های قرآنی در موکب‌ها هم در داخل کشور و هم در کشور عراق هستیم.

نظر شما