شناسهٔ خبر: 68062364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

مدیران شهرداری به دنبال درآمدهای پایدار قانونی باشند

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای تحقق بودجه و نیز افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری، مدیران شهرداری به دنبال درآمدهای پایدار قانونی باشند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: با توجه به مسئولیت خطیر مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهر و شهروندان، شهرداری ارومیه در تمام امورات دخیل و سهیم است.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری و ارائه خدمات شهری، تورم اقتصادی امروز شهرداری‌ها را در جذب سرمایه و درآمد دچار مشکل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر توجه به رفاه پرسنل زحمتکش شهرداری گفت: افزایش درآمد در شهرداری می‌تواند میزان تسهیلات رفاهی را در بین پرسنل شهرداری بالا ببرد، اما تنزیل درآمد نه تنها می‌تواند نیروهای تلاشگر شهرداری را دچار مشکل کند، بلکه می‌تواند موجب کاهش خدمات شهری و عمرانی به شهر ارومیه شود.

خلیل‌پور در ادامه سخنانش با اشاره به شناسایی راه‌های درآمدزایی پایدار در شهرداری تصریح کرد: برای تحقق بودجه و نیز افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری و مدیران شهرداری به دنبال درآمدهای پایدار قانونی باشند.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و حفظ شأن، شخصیت و جایگاه واقعی پرسنل زحمتکش شهرداری یادآور شد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه داخلی مدیریت شهری است و باید از تخصص، تجارب و فکر آنها به نحو احسن در جهت پیشبرد امورات بهره برد.

نظر شما