شناسهٔ خبر: 68060073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش مزاحمت‌های تلفنی اورژانس در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که از ابتدای سال گذشته تا پانزدهم مرداد، ۹ هزار و ۷۳۳ مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده بود، گفت: اما از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳ هزار ۵۹۹ مزاحمت تلفنی ثبت شده است که نسبت به مشابه سال گذشته، مزاحمت‌های تلفنی اورژانس روند افزایشی داشته است.

صاحب‌خبر -

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آمار تصادفات در استان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار هزار و ۲۶۰ فقره تصادف در استان رخ داده است که در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته حدود یک درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین آمار تصادفات غیر ترافیکی از ابتدای سال‌جاری تاکنون، سه هزار ۹۰۹ فقره حادثه رخ داده که در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته حدود یک درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آمار گرمازدگی در استان عنوان کرد: طی دو هفته گذشته چهار نفر به علت گرمازدگی راهی مراکز درمانی شدند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

شمسی‌پور تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد کل تماس‌ها با مرکز اورژانس استان ۸۵ هزار و ۸۵۷ فقره بوده است که این آمار در مشابه سال گذشته ۸۴ هزار و ۴۸۹ فقره بود.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال گذشته تا پانزدهم مرداد، ۹ هزار و ۷۳۳ مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است، اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳ هزار ۵۹۹ مزاحمت تلفنی ثبت شده است که نسبت به مشابه سال گذشته، مزاحمت‌های تلفنی اورژانس روند افزایشی داشته است.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: مزاحمت‌های تلفنی موجب اختلال در روند کمک‌رسانی اورژانس و اشغال شدن خطوط اورژانس همچنین موجب افزایش زمان امدادرسانی و خستگی روحی و جسمی اپراتورهای اورژانس می‌شود.

نظر شما