شناسهٔ خبر: 68059644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اداره کل ارتباطات سمنان جزء 15 دستگاه برتر استان در حوزه نماز است | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مسئول ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان سمنان در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان جزء 15 دستگاه برتر در بین 80 دستگاه اجرایی استان درحوزه نماز است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، علی اکبر رضوانی مسئول ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان در سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پس از استماع گزارش عملکرد 4 ماهه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با اشاره به ضرورت نظرسنجی از مخاطبان و توجه به نگرش ، بینش و دانش آنان با هدف احصای نقاط ضعف و قوت بمنظور برنامه ریزی دقیق جهت رفع موانع موجود خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت باشکوه در این اداره کل بیانگر آن است که در این حوزه کارهای فراوانی انجام شده است که باید ادامه داشته باشد.
وی خواستار معرفی الگوهای موفق در حوزه نماز به سایر همکاران شد و اظهار داشت: اگر فردی در حوزه نماز کاری نو و خارق العاده انجام داده است باید آن را برای دیگران تبیین کند.
مسئول ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان در ادامه با تاکید بر اینکه نماز مقدم بر همه کارها است تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی کمک شایانی به افزایش آگاهی مخاطبان جهت شرکت در نماز جماعت دارد.
شایان توجه است اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همراه دستگاههای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سومین سال متوالی حایز رتبه تقدیر ویژه در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان شده است.

نظر شما