شناسهٔ خبر: 68059514 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

اصابت موشک به پایگاه «عین الاسد»، تماس تلفنی رئیس‌جمهوری آمریکا و پادشاه اردن درباره تحولات منطقه و نشست رئیس جمهوری آمریکا و معاون وی با تیم امنیت ملی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایلنا،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا پس از پایان نشست با تیم امنیت ملی، طی پیامی در شبکه «ایکس» نوشت که گزارش های جدیدی درباره تهدیدهای ایران دریافت کردیم.

- فرماندار پیشین ایالت فلوریدا، توسط مدیر اجرایی گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» به عنوان رئیس این لابی ضدایرانی منصوب شد.

- رئیس جمهوری آمریکا و معاون وی نشستی با اعضای تیم امنیت ملی در کاخ سفید برگزار کردند.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که طی روزهای گذشته از واکنش ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران در هراس بوده است، گفت که این رژیم باید برای تمامی احتمالات از جمله انتقال سریع به حمله آماده شود.

- مقام‌های دفاعی ایالات متحده اعلام کردند که چندین پرسنل آمریکایی در حمله راکتی به پایگاه عین‌الاسد در غرب عراق زخمی شدند.

- روزنامه «جروزالم پست» به نقل از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نوشت که ایران تصمیم خود برای حمله به اسرائیل را از طریق وزیر خارجه مجارستان اعلام کرده است.

- شرکت هواپیمایی آمریکایی «دلتا» از لغو پروازهای خود به تل‌آویو تا پایان ماه آگوست خبر داد.

- کاخ سفید از تماس تلفنی رئیس‌جمهوری آمریکا با پادشاه اردن درباره تلاش‌ها برای کاهش تنش در خاورمیانه خبر داد.

- ​سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور پیام‌هایی درباره غیرسازنده بودن تشدید تنش‌ها به ایران ارسال کرده است.

- یک منبع امنیتی عراق از اصابت موشک به پایگاه «عین الاسد» محل استقرار اشغالگران آمریکایی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما