شناسهٔ خبر: 68059387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سپاهان-شباب‌الاهلی؛ چالش رویارویی پرتغالی‌ها و فرصت محک ورودی‌ها

تیم‌ سپاهان در حالی امروز میزبان نماینده امارات است که نخستین بازی فصل جدید فوتبالی طلایی‌ها است و مورایس باید ترکیب جدیدش را برابر هم‌وطنش محک بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شاگردان ژوزه مورایس در چارچوب دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، امروز (سه‌شنبه ۱۶ مردادماه) از ساعت ۱۹:۴۵ در گودال نقش‌جهان میزبان تیم شباب الاهلی امارات خواهند بود که این دیدار جذابیت‌های خاصی دارد.

پس از گذر سپاهان از کوران نقل‌وانتقالات اکنون در نخستین دیدار فصل تازه فوتبال، ترکیب جدید سپاهان که امسال جوان‌تر شده در رقابتی آسیایی دور هم جمع می‌شوند.

از سوی دیگر سپاهان در حالی از شباب‌الاهلی پذیرایی می‌کند که سردار آزمون، ملی‌پوش فوتبال ایران و بازیکن اسبق سپاهان نیز مدت کوتاهی است به جمع شاگردان ساسو پیوسته و حضورش در ترکیب نهایی مشخص نیست.

همچنین سرمربی سپاهان و شباب الاهلی هر دو با یک ملیت و پس از یک رابطه دوستانه طولانی، اکنون باید برای صعود به مرحله بعد مقابل هم به میدان بروند.

مجید بصیرت، پیشکسوت و کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این رقابت طلایی‌پوشان معتقد است: باید ببینیم بازیکنان  جدیدی که به تیم سپاهان پیوستند چه عملکردی را در زمین از خود نشان می‌دهند. هرتیمی که در نقش جهان به میدان برود، کار سختی در مقابل یک تیم بین‌المللی آن هم مانند، سپاهان دارد. 

او با بیان اینکه هنگامی که بازیکن در تیم سپاهان حضور پیدا می‌کند، سریع با شرایط هماهنگ می‌شود، تصریح می‌کند: باشگاه سپاهان کاملا حرفه‌ای است چرا که هر بازیکنی که به تیم ملحق می‌شود می‌تواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد. آرامشی که در سپاهان است در هیچ‌کدام یک از تیم‌های کشورمان نیست.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان خاطر نشان می‌کند: بازیکنان جذب شده از نظر بدنی آماده هستند و طلایی‌پوشان در ۱۰۰ درصد شانس صعود خواهند داشت. انشاءالله شروع خیلی خوبی را در چارچوب دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مشاهده کنیم. 

حال باید دید لیست جدید جذب‌شده مورایس که در آن بازیکنان باتجربه‌ای چون رضاییان و نورافکن جای خود را به جوانان آینده‌داری چون جواد آقایی‌پور و لیموچی داده‌اند، در کنار هم چه عملکردی خواهند داشت.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما