شناسهٔ خبر: 68057718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

گزارش قدس خراسان از یک آتش‌سوزی بزرگ در شمال شرق کشور

آتش‌سوزی چهار تریلی حمل ‌سوخت در دوغارون مهار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز گذشته به قدس گفت: به دنبال انتشار خبر آتش‌سوزی در مرز دوغارون، استاندار خراسان رضوی به محل وقوع حادثه رفت.

صاحب‌خبر -

حسن نوری‌زاده عنوان کرد: آتش‌سوزی دوغارون خوشبختانه مهار شد  و چهار دستگاه تریلی که سه دستگاه ایرانی و یک دستگاه متعلق به کشور افغانستان بود، به صورت کامل در آتش سوخت.
وی ادامه داد: آتش‌سوزی پیش از ساعت ۱۵ از طریق معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار تایباد به ما اطلاع‌رسانی شد و پس از اعلام این خبر، استاندار خراسان رضوی به خاطر همین موضوع، جلسه خود در تهران را ترک کرد و به محل آتش‌سوزی در مرز دوغارون رفت.
همچنین سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی نیز در این رابطه از وضعیت پایدار در این پایانه مرزی خبر داد و اظهار کرد: تردد در مرز دوغارون درحال انجام است.
رضا عباسی با بیان اینکه به زیرساخت‌های منطقه ویژه آسیب جزئی وارد شده است، در خصوص علت حادثه افزود: این ۴ خودرو به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و نقص فنی یکی از خودروها دچار حریق شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد نیز در این خصوص گفت: حادثه آتش‌سوزی ظهر روز گذشته در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ۷ مصدوم شامل رانندگان ایرانی و افغانستانی برجای گذاشت که با تلاش کارکنان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تایباد اعزام شدند.
حیدر احسانی اظهار کرد: از تعداد رانندگان مصدوم تاکنون ۶ نفر مرخص شدند و یک نفر به علت شکستگی در بستری به سر می‌برد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ادامه داد: یک نفر از این مصدومان نیز از رانندگان افغانستانی بوده که به‌سلامت از بیمارستان مرخص شد.

خبرنگار: داودلی

نظر شما