شناسهٔ خبر: 68057641 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صهیونیست‌ها مدعی دریافت پیام ایران از طریق مجارستان شدند

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شدند که ایران از طریق مجارستان پیامی درباره حمله تلافی جویانه خود علیه این رژیم ارسال کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، تارنمای واللا رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایران از طریق وزیر خارجه مجارستان درباره حمله تلافی جویانه خود به این رژیم اطلاع داده است.

در همین رابطه یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران ما را از تصمیم خود برای حمله به (رژیم) اسرائیل آگاه ساخته است و این پیام را از طریق پیتر سیجارتو همتای مجارستانی خود دریافت کردم.

به گزارش ایرنا، علی باقری دوشنبه شب ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی با «پیتر سیجارتو» وزیر خارجه و تجارت مجارستان که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، پیرامون اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه، محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در زمینه نقض قواعد حقوق بین الملل و حق مشروع جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود گفت وگو و رایزنی کرد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

نظر شما