شناسهٔ خبر: 68057370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار سنندج:

چندین هزار میلیاردتومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تدوین شده است

سنندج_شهردار سنندج گفت: چندین هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری توسط شهرداری سنندج تدوین شده که آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج اظهار کرد: مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار باشد چرا که نقش سرمایه‌گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی اثرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: آشنایی با شیوه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و بررسی تجارب موفق سایر کشورها لازمه دستیابی به اهداف است و باید برای ایجاد درآمد پایدار مدیریت شهری را توسعه و تقویت کرد.

شهردار سنندج تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند کمک کننده ایجاد درآمد باشد و پیشرفت و توسعه شهری را رقم بزند بنابراین جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و سرمایه‌های خارجی برای اجرای پروژه‌های شهرداری از روش‌های معتبر تأمین منابع مالی در حوزه مدیریت شهری است.

رشیدی با بیان اینکه شهرداری سنندج با شناسایی و احصای ظرفیت‌های شهری و بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران و طراحان اقدام به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: این بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، اقتصادی و تجاری تدوین و آماده ارائه به متقاضیان است.

وی اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی‌هایی در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری صورت گرفت و سعی کردیم مشارکت مردم را در اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان، دارای برندی جهانی و ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه گردشگری ورزشی، فرهنگی، هنری، سلامت و غیره است، افزود: جذب سرمایه‌گذار می‌تواند در راستای اجرای طرح‌های متنوع رفاهی، خدماتی، تجاری، مسکونی و گردشگری که موجبات توسعه همه جانبه شهر را فراهم می‌آورد، اثرگذار باشد.

شهردار سنندج اذعان کرد: چندین هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری توسط شهرداری سنندج تدوین شده است که ایجاد مجتمع تجاری خدماتی میدان قبا، بازارچه تجاری میدان ماموستا هیمن در بهاران، مجتمع تجاری خدماتی مرکز مطالعات و راسته تجاری خدماتی بهارا، از این پروژه‌ها است.

رشیدی خاطر نشان کرد: مجتمع تجاری خدماتی خیابان طالقانی، مجتمع تجاری خدماتی بلوار کردستان، مجتمع فرهنگی خدماتی بلوار انتظام، مجتمع فرهنگی، هنری، تفریحی ورزشی دگایران، مجتمع مسکونی بلوار انتظام، مجتمع مسکونی دو واحدی شهرک سعدی، مجتمع مسکونی تک واحدی شهرک سعدی، مجتمع تجاری، خدماتی، گردشگری و دهکده سلامت جاده ساحلی روبروی پروژه سنه سننتر، تله کابین سنندج، مجموعه تفریحی، گردشگری و کمپ‌های اقامتی سد وحدت، نیز از جمله دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که توسط شهرداری سنندج آماده شده تا به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

نظر شما