شناسهٔ خبر: 68056237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سپاهان – شباب‌الاهلی، نبرد پرتغالی‌ها با حضور سردار

اصفهان آماده صعود به لیگ نخبگان

روزنامه جوان

سپاهان هرچند در فصل نقل و انتقالات چند ستاره خود را از دست داد، اما با جایگزین کردن بازیکنان خوب امیدوار است بتواند در این دیدار خودی نشان دهد و علاوه بر صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا برای شروع رقابت‌های لیگ برتر هم آماده شود. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سپاهان ایران عصر امروز در مرحله رفت رقابت پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا میزبان شباب‌الاهلی امارات است. دو تیم در شرایطی رودر‌روی هم قرار می‌گیرند که دو پرتغالی هدایت‌شان را برعهده دارند. البته این یک طرف ماجراست، اما نکته جذاب‌تر این بازی حضور سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب نماینده امارات است. آزمون پس از ۱۲ سال به عنوان یک بازیکن باشگاهی قدم به ایران می‌گذارد، آن هم در دیداری که باید برای پیروزی تیم اماراتی تلاش کند. 
سپاهان هرچند در فصل نقل و انتقالات چند ستاره خود را از دست داد، اما با جایگزین کردن بازیکنان خوب امیدوار است بتواند در این دیدار خودی نشان دهد و علاوه بر صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا برای شروع رقابت‌های لیگ برتر هم آماده شود. 
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی گفت: «واقعاً چیزی در مورد تیم شباب‌الاهلی نمی‌دانم. اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست. تنها چیزی که می‌دانم سردار آزمون به تیم شباب‌الاهلی اضافه شده است، ولی در دیدار‌های دوستانه این تیم حضور نداشته است. اصلاً نمی‌دانم در بازی حضور دارد یا خیر. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تمام تمرکزمان روی کار خودمان باشد.» مورایس راجع به خرید‌های جدید سپاهان و اینکه آیا نقطه ضعف‌های تیمش در نقل‌وانتقالات برطرف شده است، توضیح داد: «شما می‌دانید که من مربی مثبتی هستم و در مورد ضعف‌ها فکر نمی‌کنم. ذهینت و تمرکزم روی قدرت و تقویت تیم است. بنابراین ما به عنوان یک انسان عالی و کامل نیستیم. هر روز می‌توانیم بهتر باشیم و هر روز این ظرفیت را داریم که بتوانیم بهتر باشیم. اشتباه هم می‌کنیم و این یک موضوع طبیعی است. بازیکنانی که آمدند برای تقویت تیم آمدند.»
پائولو سوسا، سرمربی شباب‌الاهلی امارات هم در صحبت‌های خود اظهار کرد: «خوشحالیم که اینجا هستیم. من به عنوان یک مربی اشتیاق زیادی دارم که مسیرم را ادامه دهم و در نهایت موفق شوم.»
او درباره حضور سردار آزمون در تیمش و تقابل با تیم پیشین این بازیکن عنوان کرد: «او تازه به ما اضافه شده و به ما کمک زیادی خواهد کرد. در دو سال گذشته بازی مداوم نداشته، اما به او کمک می‌کنیم که به شرایط خوبی برسد. بسیار خوشحالم که او همراه ماست. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، او می‌تواند نقش کلیدی برای ما ایفا کند.»

نظر شما