شناسهٔ خبر: 68055183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تونل کبیرکوه در اربعین به‌صورت اضطراری زیر بار ترافیک می‌رود... -

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: تونل کبیرکوه در اربعین به‌صورت اضطراری زیر بار ترافیک می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز دوشنبه ۱۵ مردادماه در همایش موکب‌داران اربعین‌حسینی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام گفت: مردم ایلام مردمی ولایت‌مدار و شهیدپرور هستند و سه هزار شهید والامقام سند افتخار و دل‌دادگی مردم استان ایلام به نظام است.

وی افزود: دهه محرم و اربعین تجلی‌گاه معرفت حسینی است و کنگره اربعین‌حسینی در این ایام بسیار باشکوه برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: امروز شاهد هستیم که همه موکب‌داران در این همایش وزین و باشکوه حضور دارند و با حضور خود آمادگی خود را برای خدمت صادقانه به زوار اعلام می‌کنند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بیان داشت: مردم ایلام به شایستگی پرچم امام حسین (ع) را برافراشته کردند که این نشان از اربعینی بودن آنان است. مردم در انتخابات، بلوغ سیاسی و در اربعین خدمت خالصانه خود را به منصه ظهور رساندند.

وی اضافه کرد: تونل کبیرکوه در اربعین به‌صورت اضطراری زیر بار ترافیک می‌رود و فاز نخست سامانه گرمسیری آماده افتتاح و فاز دوم آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. از مجموع ۱۱ هزار میلیارد تومان هزینه سامانه گرمسیری، حدود ۷ هزار میلیارد تومان و برای تونل کبیرکوه در این دولت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

وی با اشاره به پروژه‌های استان، گفت: طی دو هفته اخیر، پروژه‌هایی از مصوبات سفر شهید رئیسی به ایلام، با ارزش بیش از ۵۴۹ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهرام‌نیا افزود: طی دو هفته اخیر تا به امروز، استخر دانش‌آموزی ایلام با ۵۳ میلیارد تومان، مدرسه هوشمند و سبز ایوان با ۳۵ میلیارد تومان، سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام با ۱۷۹ میلیارد تومان افتتاح، استخر مهران با ۳۲ میلیارد، تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهر ایوان با ۱۷۴ میلیارد تومان و درمانگاه تامین اجتماعی مهران با ۷۵ میلیارد تومان از پروژه‌هایی است که افتتاح شدند.

وی ادامه داد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی، پروژه آب‌رسانی و تصفیه‌خانه شهرستان ملکشاهی و کارخانه کاغذ سنگی چرداول نیز در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما