شناسهٔ خبر: 68054805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی مرند خبر داد

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در مرند

فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان مرند، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت. 

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲ سارق حرفه ای را شناسایی که پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. 

وی اظهار داشت:متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند وی از شهروندان خواست هشدار ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ در ملکان

سرهنگ عادل ولیزاده فرمانده انتظامی ملکان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۶ کیلو و ۱۶۰ گرم مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر فروش مواد مخدر در ملکان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر و با هماهنگی قضائی به آدرس مورد نظر اعزام و موفق به دستگیری یک متهم در این راستا شدند و در بازرسی از مخفیگاه این سوداگر ۶ کیلو و ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی در پایان بیان داشت: مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی می باشد و پلیس با این بلای خانمان سوز که زمینه ساز سایر جرائم می باشد مبارزه خواهد کرد.

کشف ۱۰تن برنج خارجی قاچاق در مراغه

سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش ۴ میلیاردو۷۰۰میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون اویکو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد۲۵۰کیسه۴۰کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق جمعا به وزن۱۰تن به ارزش ۴ میلیاردو۷۰۰میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

نظر شما