شناسهٔ خبر: 68054692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

تقابل سخت حق و باطل را شاهد هستیم

تبریز-رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در عرصه تقابل سخت حق و باطل قرار داریم و راهبرد ما غلبه و پیروزی خون بر شمشیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد انوری دوشنبه در نهمین کنگره بین المللی ادبیات عاشورایی (یادبود شهدای غزه) که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این حرکت چندین ساله دوام داشته و روز به روز بتوانیم از معنویت آن بهره مند شویم و شاهد حضور میهمانان خارجی بیشتری باشیم.

وی افزود: سیدالشهدا (ع) با شهادت خود، یک افق نورانی برای ما باز کرد که هیچگاه در تاریخ احساس شکست نکنیم و به ما درس داد که شیعه اگر خونش بریزد، هیچگاه احساس شکست نمی‌کند.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) نیز پس از مصیبت‌های فراوانی که متحمل شدند، پیروزمندانه صحبت کرده و مکتب عاشورا را تبیین می‌کنند که این راهبرد به ما نشان می‌دهد همیشه خون بر شمشیر غلبه دارد.

انوری گفت: امروز که بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد گسترش پیام انقلاب در دنیا هستیم و انسان‌های آزاده نیز پیام انقلاب ما را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون در مسئله غزه، انسان‌های آزاده در کشورهای اروپایی و آمریکایی و به خصوص دانشجویان دانشگاه‌های معتبر آمریکایی که شیعه نیستند از مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه تقابل سخت حق و باطل قرار داریم، افزود: راهبرد ما، غلبه و پیروزی خون بر شمشیر است و هر چقدر که خون ما بریزد، دشمن به نابودی نزدیک تر می‌شود.

نظر شما