شناسهٔ خبر: 68054642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اردستان خبر داد؛

دستگیری سارق در حین ارتکاب سرقت توسط پلیس آگاهی اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی اردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار داخل خودرو و منازل و کشف اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به کلیه یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی شهرستان در حین گشت زنی در شهر اردستان یک نفر سارق موتور سوار را در حین ارتکاب سرقت مشاهده، در کمترین زمان متوقف و دستگیر و به همراه اموال مسروقه به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه با توجه به دستگیری در حین ارتکاب سرقت و شواهد و دلایل موجود به تعداد شش فقره سرقت شامل چهار فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی اقلام مکشوفه شامل یک دستگاه موتورسیکلت، چهار دستگاه پخش خودرو، تلویزیون، سشوار، جاروبرقی و اقلام خرد منزل به ارزش دو میلیارد ریال به افراد مال باخته تحویل و متهم به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان داده شد.

وی یادآور شد: از همشهریان تقاضا داریم جهت پیشگیری از جرایم، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

نظر شما