شناسهٔ خبر: 68054620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیأت فوتبال اردبیل اعلام کرد؛

پایان اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال نوجوانان ایران در اردبیل

اردبیل- رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: بعد از یک هفته برگزاری اردوی مناسب تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، این برنامه به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر دوشنبه در نشست با سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان، اظهار کرد: ما در یک هفته گذشته تلاش کردیم تا امکانات و شرایط مناسب برگزاری اردو را در استان اردبیل مهیا کنیم که ابراز رضایتمندی کادر فنی قوت قلب ما شده است.

وی تصریح کرد: از هشتم مردادماه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اردوی تمرینی و آمادگی خود را در اردبیل آغاز کرد و در این یک هفته برنامه‌های تمرینی، تاکتیکی و تکنیکی تیم زیر نظر کادر فنی و مربیان انجام شد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در این یک هفته زیر نظر مربیان محک جدی خوردند تا خود را برای مسابقات پیش رو آماده کرده و به پیروزی‌های ارزشمندی دست پیدا کنند.

نوتاش افزود: در این اردو از استان اردبیل نیز بازیکنانی حاضر بودند که امیدواریم با جلب رضایت سرمربی تیم نوجوانان کشورمان بتوانند در بازی‌های پیش رو برای تیم ملی بازی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲ بازی با کیفیت و تمرینی در اردبیل برگزار شد و شرایط مناسبی را از لحاظ امکانات، تجهیزات و تغذیه فراهم کردیم تا تیم نوجوانان در کمال آرامش بتوانند برنامه‌های تمرینی خود را اجرا کرده و خود را برای مسابقات آسیایی آماده کنند.

نوتاش اضافه کرد: تیم ملی نوجوانان کشورمان خود را مهیای حضور در مسابقات آسیایی کافا که از ۲۵ مردادماه در تاجیکستان آغاز می‌شود، مهیا می‌کند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل شرایط مناسب اردویی را برای تیم‌های ملی و باشگاهی دارد و ضروری است تا با هماهنگی‌های انجام شده شاهد برگزاری این اردوها در شرایط آب و هوایی خنک و مناسب اردبیل، نیر و سرعین باشیم.

نظر شما