شناسهٔ خبر: 68053029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتقاء بیمارستان فاطمیه بادرود پس از ۱۱ سال

رئیس بیمارستان فاطمیه بادرود از افزایش ۲۵ درصدی تخت‌ بیمارستانی پس از ۱۱ سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، مسعود شفیعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر تعداد تخت‌های مصوب این مرکز درمانی با 25 درصد افزایش از 32 تخت به 40 تخت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این بیمارستان از سال 1392 با 32 تخت افتتاح و در حال خدمت‌رسانی به مردم منطقه بادرود و شهرستان‌های همجوار بوده که هم اکنون پس از 11 سال این ظرفیت به 40 تختخواب افزایش پیدا کرده است. هم اکنون 20 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در کلینیک تخصصی بیمارستان فاطمیه بادرود روزانه به‌صورت میانگین به 150 نفر از همشهریان و مراجعین از شهرهای هم‌جوار ارائه خدمت می‌کنند. 

رئیس بیمارستان فاطمیه بادرود تأکید کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان فاطمیه بادرود یکی از شلوغ‌ترین واحدهای صبح این مرکز درمانی بوده که تیم ریاست بیمارستان با پیگیری‌های ویژه برای جذب پزشکان متخصص سعی بر کاهش مراجعات مردم منطقه به کاشان و اصفهان برای دسترسی به پزشک داشته است.

وی در بیان جزئیات طرح‌های عمرانی بیمارستان فاطمیه بادرود و افزایش مجدد تخت‌های بیمارستانی با اتمام طرح‌ها افزود: با اتمام طرح توسعه این مرکز درمانی که در حاشیه بیمارستان با مشارکت خیرین در حال ساخت است، میزان تخت‌های مصوب به 52 تخت خواهد رسید.

رئیس بیمارستان فاطمیه بادرود تصریح کرد: با این اتفاق مبارک گسترش دامنه پزشکان در بیمارستان فاطمیه امکان‌پذیر شده و می‌توان ICU و CCU حتی پزشکان اورولوژی و دیگر تخصص‌های که نیاز به تخت بیمارستانی دارند، به بیمارستان اضافه کرد.

شفیعی گفت: ظرفیت بیمارستان به 40 تخت رسیده و هم اکنون امکان گسترش چارت سازمانی برای بیمارستان فراهم شده است و کم کم بیمارستان فاطمیه بادرود در حال بزرگ شدن و تبدیل به یک بیمارستان کامل است. با افزایش تخت بیمارستان میزان ظرفیت پذیرش، درمان و بستری در سال نیز افزایش پیدا خواهد کرد که در نهایت باعث رشد عدالت اجتماعی و دسترسی هرچه بیشتر و بهتر مردم به خدمات درمانی در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/804

نظر شما