شناسهٔ خبر: 68052651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تبیان | لینک خبر

فاصله تهران تا کیش

بررسی کامل فاصله تهران تا کیش با هواپیما و زمینی و دریایی و همچنین مدت زمان سفر از تهران به کیش به صورت هوایی و راه های مختلف زمینی و دریایی

صاحب‌خبر -
فاصله هوایی تهران تا کیش حدود 1050 کیلومتر است و مدت زمان پرواز مستقیم بین این دو شهر معمولاً حدود 1.5 تا 2 ساعت است.

اگر بخواهید از تهران به کیش با خودرو شخصی یا اتوبوس سفر کنید، باید ابتدا به بندرعباس بروید و سپس با کشتی به کیش برسید. فاصله تهران تا بندرعباس حدود 1300 کیلومتر است و مدت زمان سفر با خودرو به طور معمول حدود 15 تا 17 ساعت است. پس از رسیدن به بندرعباس، سفر با کشتی به کیش حدود 3 تا 4 ساعت زمان می‌برد.

در کل، سفر زمینی از تهران به کیش شامل مسیری تقریباً 1600 کیلومتری و زمانی حدود 20 تا 22 ساعت می‌شود، البته این زمان ممکن است با توجه به شرایط جاده و ترافیک تغییر کند.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما

بی شک کیش را می‌توان به‌ عنوان شیک ترین جزیره جنوبی کشور انتخاب کرد و برای یک ‌بار هم که شده به این جزیره منحصر به فرد سفر کنید . برای رسیدن به کیش راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از سریع ‌ترین آن‌ها سفر با هواپیما است . اگر برای اولین بار است که می ‌خواهید به این جزیره زیبا سفر کنید احتمالا این سؤال برایتان پیش می آید که مدت زمان پرواز تهران به کیش چقدر است؟ برای جواب سوالتان در ادامه با ما همراه باشید :
کیش

مدت زمان پرواز تهران به کیش

به طور کلی عوامل مختلفی بر زمان پرواز با هواپیما از تهران تا کیش تاثیر می‌ گذارند ، برای مثال مدت زمان عادی این پرواز در حدود 1 ساعت و 45 دقیقه می باشد اما وقتی شرایط هوا بارانی یا برفی باشد ، ممکن است این مدت زمان حتی به دو ساعت تا دو ساعت و نیم نیز افزایش یابد .
کیش

پرواز تهران به کیش در کدام فرودگاه ها انجام می شود ؟

یکی از مهم‌ ترین مواردی که لازم است در خصوص بلیط هواپیما خود از تهران به کیش بدانید ، این است که پرواز هواپیمای مورد نظر شما از کدام یک از فرودگاه ‌های تهران صورت می ‌گیرد . به طور عادی پرواز‌های داخلی کشورمان از شهر تهران از طریق فرودگاه مهرآباد صورت گرفته و هواپیمای کیش از این فرودگاه بلند می شود و یا بر این فرودگاه می ‌نشیند . همچنین در کیش ، فرودگاه بین المللی واقع شده است که پرواز‌های تهران به آن وارد می ‌شوند .

فاصله زمینی تهران به کیش

برای آنکه بخواهید زمینی خود را به کیش برسانید باید به یکی از بنادر چارک ، آفتاب و یا لنگه رفته و از آنجا سوار لندیگراف شده و وارد کیش شوید . فاصله زمینی تهران تا بندر آفتاب که نزدیک ‌ترین بندر به جزیره کیش است 1536 کیلومتر می‌ باشد و فاصله دریایی بندر آفتاب تا کیش 35 کیلومتر می باشد .
وسیله نقلیه فاصله تهران تا کیش مدت زمان
هواپیما 1052 کیلومتر 1 ساعت و 45 دقیقه
قطار 1622 کیلومتر 19 ساعت و 50 دقیقه
ماشین شخصی 1423 کیلومتر 18 ساعت و 18 دقیقه

کیش

چگونه برای خرید بلیط هواپیما تهران به کیش اقدام کنیم ؟

درصورتی ‌که تعداد روزهای مرخصی ‌تان محدود است و فرصت کمی برای سفر دارید بهتر است با پرواز خود را به کیش برسانید تا بتوانید زمان زیادی را در این جزیره منحصر به فرد و آرام بمانید و از آن لذت ببرید و تفریح کنید . برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش می ‌توانید از طریق آژانس‌های هواپیمایی و یا سایت‌ های فروش بلیط آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران به کیش کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش چقدر است ؟

کمترین مدت زمان پرواز تهران به کیش 1 ساعت و 40 دقیقه می ‌باشد که از این عدد می ‌توان پی برد که نوع هواپیما تاثیر زیادی در زود تر رسیدن شما ندارد ، زیرا میانگین مدت زمان پرواز هواپیما از تهران به کیش 1 ساعت و 45 دقیقه می‌ باشد . با این‌ حال قیمت بلیط هواپیمای تهران به کیش و بلیط هواپیما کیش تهران در روزهای مختلف هفته و متناسب با کلاس پروازی هواپیما بسیار متفاوت خواهد بود .

تهران تا کیش را چگونه با قطار طی کنیم؟

مسیر ریلی از تهران به بندرعباس حدود 1330 کیلومتر بوده که حدود 10 ساعت به طول می انجامد . پس از اینکه به بندرعباس رسیدید باید به سمت یکی از بنادر چارک ، آفتاب و یا بندر لنگه رفته و از آنجا با استفاده از شناورها خود را به جزیره کیش برسانید . فاصله بندرعباس تا بندر آفتاب که مهم ترین بندر در نزدیکی کیش است ، حدود 300 کیلومتر می باشد که پس از طی مسیر دریایی 35 کیلومتری به جزیره کیش می رسید .

فاصله تهران تا کیش با ماشین چند کیلومتر است؟

برای سفر با ماشین شخصی خود از تهران به کیش ، شما باید خود را به یکی از بنادر نزدیک به کیش برسانید . از معروف ترین و نزدیک ترین این بندرها ، بندر آفتاب می باشد . نزدیک ترین بندر به کیش ، بندر آفتاب بوده که حدود 35 کیلومتر و تقریبا 2 ساعت زمان برای رسیدن به نیاز دارد .

نظر شما